Werken

A

Anoniem

Guest
Hoeveel uur werk je?

Ok we werken allemaal het huishouden moet toch gebeuren. Maar behalve dat huishouden hoeveel uur ben je bezig met een betaalde baan, studie of vrijwlligerswerk?

Ik werk 28 uur per week.

Miep

Jij bent op dreef Miep

Ik werk 21 uur  per week, verdeeld over 1 hele dag en 3 ochtenden. Ik werkte 25 uur, maar heb nu 4 uur ouderschapsverlof opgenomen.
Daarnaast studeer ik deeltijd, moet nog 2 modules van oktober t/m januari. Om de week op zaterdag naar school en zelfstudie.

groetjes,
Karin

ik werk zo'n 12 uur per week
2 uurtjes elke dag (ma tm vr)  savonds.

en overdag dus lekker bij mijn kereltje, vind ik erg fijn!!

groetjes Chantal

quote: hotmamma reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-08-2007 14:47:51'));

ik werk 12 uur in de week donderdagavond en de zaterdag

Waarom van die rode schaamwangetjes? Is toch niets om je voor te schamen?

nou ik vind het wel lekker die 12 uur maar het is wel weinig!!! krijg nog weleens commetaar daar over hihi maar niets iets raars kwa werk hoor gewoon bij de dixons

Ik werk in het basisonderwijs, mijn werktijdfactor is 0,6214, een fulltime baan in het onderwijs is 1,0. Ik werk zo'n drie dagen dus. Sta 2,5 dag voor de klas en de rest wordt opgevuld met voorbereiding, nakijken, vergaderen enz. enz. enz.

Ik werk 40-48 uur per week en straks ook weer avond/nacht/weekend diensten. Da's het leven van een arts... Maar wel een prachtig vak, hoor! Bovendien is huisvrouw zijn niet echt iets voor mij.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan