Werken

Ik werk nu niet. Ik kan maar weinig werken. ik heb een wajonguitkering. Voor mijn zwangerschap studeerde ik, maar ik moest daarmee stoppen omdat de opleiding vond dat ik het niet binnen 4 jaar zou kunnen afrronden ivm mijn handicap. dat wist ik ook wel, maar je mag er toch ook langer over gaan doen?

ik zou wel weer willen studeren, maar ik denk dat dat te hoog gegrepen is, met kind. Door mijn handicap is mijn energie beperkt. Werken als onderwijsassistent, lijkt me ook geweldig, maar dan komen we geld te kort. mijn uitkering zal gekort worden of worden stopgezet. En ik kan nooit zoveel werken omdat weer te verdienen.

Thuis zitten is ook niks voor mij, dus ik ga vrijwilligers werk doen. ik heb al gereageerd, en maandag ga ik op een andere reageren. dus ik wacht af.

groetjes Rosita

Hoi,

Ik werk 18 uur per week in een verpleeghuis. Voorheen 34 uur, in de vakantietijd ook nog veel uren gedraait, maar als het goed is ga ik vanaf nu ook echt 18 uur werken

Groetjes Monique

Grappig om te lzen dat er toch echt wel moeders zijn die ouderschapsverlof opnemen. Ik zelf ook. Ik heb een contract van 40 uur en heb nu 12 uur ouderschapsverlof per week.

Hou dat al een aardig tijdje vol zo. Maar na deze verlofperiode is het toch echt op. Dan zit mijn ouderschapsverlof van 4 kids erop.

Ik ben aan het solliciteren, ik heb op korte termijn een gesprek. Liefst wil ik dan max 32 uur werken, maar ik wacht even af. Het gata mij om het totale pakketje. Dus aantal uren, vrije dagen, opleidingsmogelijkheden etc. etc.

Eerst maar eens dat gesprek, end an zien we wel weer verder.

miep

Hoi!
Na bijna 11 mnd uit de roulatie te zijn geweest (ziektewet wegens bekkenklachten, zwangerschapsverlof en volledig ouderschapsverlof), begin ik as. maandag weer in het voortgezet onderwijs! 12 lesuren, d.w.z. 3 volledige dagen aanwezig zijn. Op donderdag en vrijdag ben ik "vrij"... (voor de kids, voor  het huishouden, voor de voorbereidingswerkzaamheden van de volgende werkweek... en ook nog een beetje voor mezelf!)
Ben wel reuzebenieuwd hoe het werken in combinatie met 2 kinderen thuis, gaat werken.

Groetjes, Ingrid

Hoi,

Ik heb altijd 36 uur in de week gewerkt,zou terug gaan naar 20 uur.
20 uur red ik ook niet meer,Stijn is en blijft een zorgenkindje,we  zitten zeker 1x pw bij een arts! Ik ga dus 16 uur per week werken,werk onregelmatig. Ik werk in een verpleeghuis,demente ouderen!

liefs Kim Mamma van stijn.

Ik werk 20 uur in de week.
Maandag, donderdag en om de week een zondag.
Voor mij is dit voldoende nu.
Groetjes,
Monique

Ik werk 28 uur (3,5 dag)

vrijdag een hele dag, dan gaat Nienke naar KDV
zaterdag een halve dag, dan is Nienke bij papa
maandag een hele dag, dan gaat Nienke naar oma 1
dinsdag een hele dag, dan gaat Nienke naar oma 2

Tot nu toe gaat het supergoed. Misschien dat ik t.z.t. de zaterdag eruit gooi, maar voor nu is het nog goed te doen.

Terug
Bovenaan