Werken

Hoi,hoi,

Ik heb een contract van 24 uur en heb 1 dag in de week ouderschapsverlof tot het einde van het jaar. Dus werk nu 2 dagen in de week.
Ben nu ook aan het werk hihihi.

groetjes Sonja

Heb een fulltime baan van 36 uur, 5 dagen in de week en één keer per maand 6 dagen!
Het is een soort van vlieg en stunt werk hier hahaha

groetjes Wan

Ik ga vanaf maadndag weer 4 dagen werken in het basisonderwijs. Ben benieuwd hoe ik het  ervaar.
Liefs, nathalie  

hai,
ik werk als ic-verpleegkundige, 26uur per week. Dat is echter gemiddeld, vanwege onregelmatigheid. Dus soms 6 dagen achter elkaar vrij en dan weer bijv 4/5/6 dagen werken. Voor bevalling werkte ik 32u per week, maar dat vind ik nu teveel. Dan ben je minder lang achter elkaar vrij en heb je veelal lange series werk.
Dit bevalt me prima, al is het soms ff puzzelen omdat manlief ook onregelmatig werkt.
Groetjes mira

ik werk een dag per week in een speelgoedwinkel en dan nog twee ochtenden ergens anders.maar dan kan ik mijn kleintje meenemen dus dat is heerlijk.
bij elkaar is het 14 uur per week... niet veel maar ik vind het zat.

ik werk tussen de 0 en 17 uur per week.ik heb een 0-uren contract,maar ik werk elke week wel of 2 middagen bso(=8 uur)of 1 middag bso en een dag kdv(=12,5 uur)  of alleen een dag kdv(=8,5 uur)en de komende minstens 5 weken werk ik 2 dagen kdv.en dat is dan wel 17 uur.
groetjes karin

Ik werk 24 uur en doe daarnaast een deeltijdstudie. Daar ben ik officieel 2 dagen per week mee bezig, maar meestal vind ik 1 dag per week wel genoeg.

Ik heb een contract van 32 uur per week. Werk er nu 26 verdeeld over 3 dagen. dus 6 uur per week ouderschapsverlof. 32 uur werken vind ik ook echt teveel! Maar zolang ik nog ouderschapsverlof kan opnemen blijft mijn contract zo. werk bij een verzekeringsmaatschappij dus korting op de hypotheek over mijn 32-urig contract. scheelt wel !

Groetjes Martinique

Terug
Bovenaan