Werkloos (weinig geld) en zwanger zijn???!!

Ik ben gewoon aangenomen toen ik zwanger was.
Had mijn eerste sollicitatie er op zitten toen ik er achter kwam. Heb direct gebeld en eerlijk gezegd wat er aan de hand was. Dat werkte voor mij alleen positief. Werd aangenomen en kon zo makkelijk mijn zwangerschap uitwerken :)Jammer genoeg liep de zwangerschap op zich niet goed af. Ook daar was alle begrip voor.Ik denk dat je met eerlijkheid en een goede werkmentaliteit ook in deze tijd erg ver kan komen hoor!
Succes!
 
Ik vind het goed dat je het probeert te redden. Jammer dat je wilt stoppen met school. Ik hoop dat je na de geboorte van het kind toch nog je gedachte over veranderd.
Ik zelf heb nooit door kunnen studeren, mijn zus krijg op jonge leeftijd twee kinderen vlak achter elkaar en mijn ouders hadden het niet breed. Zij hadden dus ook geen geld voor mij om door te studeren. Omdat ik zag wat voor impact schulden op een gezin heeft, besloot ik geen lening te nemen voor een studie. Hier heb ik heel veel spijt van. Ik heb alleen maar middelbare school diploma's en dat betekent dat ik moeilijk aan een baan kan komen. Gelukkig kon ik een vaste baan krijgen bij het bedrijf waar ik vakantiewerk deed. Niet het werk wat ik graag zou willen doen, maar ik weet dat ik vrij wel geen keuze in heb.
 
Terug
Bovenaan