West Syndroom

Beste E,
Wat ontzettend naar dar het nog steeds niet goed gaat met je dochtertje. 
Wij hebben ook een soortgelijk ervaring met de nachten.
 
Is het een idee om de emailadressen uit te wisselen? 
 
Groetjes 
 
Beste ouders 
Ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen. Eerst en veral wil ik zeggen dat ik echt meeleef met jullie en het super erg vind. 
Ik heb naamlijk zelf aanstaande vrijdag de diagnose  gekregen 
Dat mijn zoontje van 8maand het West syndroom heeft. Hij had al van zijn 3 maand een focalle epilepsie aan de rechter kan en dat is op zijn 8maand overgaan naar het West syndroom. Ik weet niet want onze toekomst geeft één ding weet ik zeker dat we met heel ons gezin alles zullen geven van onze energie om hem zo goed mogelijk erdoor te krijgen. 
Mvg vicky 
 
Hallo, even een vraagje. Hoe zijn jullie erop uitgekomen dat er iets met jullie kindje was? Mijn zoontje is 3 maanden en heeft rare bewegingen 's morgens bij het wakker worden. Ofwel strekt hij zich helemaal ofwel maakt hij zich klein in een bolletje. En dit met regelmaat. De rest van de dag heb ik dit nog niet opgemerkt. Nu heb ik al veel gelezen over het syndroom, maar durf niet goed de stap te zetten om te laten controleren. Voor  de rest is hij heel goedlachs. Ik heb wel een videootje gemaakt zodat ik eventueel daarna aan de dokter kan tonen.
Groetjes D.
 
Terug
Bovenaan