Hoi Sonja,
Ja, zwanger worden is bij ons nooit een probleem, fatsoenlijk zwanger blijven wel en een kindje met normaal gewicht krijgen ook! Mijn zoon kwam 5 weken te vroeg en was binnen 4 uur geboren..Hij woog 2290 gram. Mijn dochter wilde met 26 weken al komen en is met meerdere kuren weenremmers en volldeig bedrust blijven zitten tot 38 weken, zij was er binnen 3 uur, zij woog 2035 gram. We hebben toen een adviserend gesprek gehad met de gyn of een 3e verstandig zou zijn, hij was helemaal voor, omdat er een medisch traject uitgestippeld zou worden, waarbij ze evt problemen voor zouden kunnen zijn.Hierna heb ik met 9 weken een miskraam gehad. En nu ben ik dus 10.3 weken zwanger, heb al meerdere echo's gehad en er staan al allerlei onderzoeken gepland. Dat geeft heel veel rust... echt! Ben nooit ziek geweest en nu lijkt het of ik alle zwangerschapskwalen x3 heb, wie weet een 41 weken kind van 7 pond, haaha!! Nu nog 10 dagen aftellen voor de volgende echo, maar zie er verder niet tegenop.. Wat een verhaal... pfff
Liefs Ro
10 wkn+ 3 dgn