Whaaa jongensnamen!!

Toch wel Dex??

Ik vind het opzich stoer klinken, maar het doet me zo veel denken aan een deksel hahaha.. maargoed, ik zal het vandaag nog is een paar keer hardop zeggen!! Stel dat hij een buitenbeentje word, stel... dan wil ook niet dat hij gepest word met zijn naam, dus vandaar de twijfel bij Dex. En Gydo? Beetje oudbollig misschien??

Dan zitten we nu denk ik een beetje te twijfelen tussen:

Gydo
Dex
Thijs/Stijn

Liefs mammma
 
Moeilijk he!? Wij zitten ook heel erg met een jongensnaam. Vind Naud heel leuk, maar moet ook elke keer aan Naud in GTST denken grrr....

Voor wat betreft jouw namen wat vind je van Tijn? Begint het niet met dezelfde voorletter en vindt die naam ook wel heel leuk.

Zelf hou ik ook wel van Xavi! Net wat aparter weer :)

Succes!
 
hoi,

ik vind dex ook heel stoer hoor, en het past bij je anderen namen van je boy's!
ha ha krijgt je man toch gelijk??

succes het is zo moelijk!

groetjes dion
 
Ik vind Dex leuk bij de rest en ook een naam die je niet al te vaak hoor, leuk!!

@ikke 85; wij vonden Lana heel mooi voor een meisje maar hebben het maar niet gedaan omdat wij bang waren dat iedereen zou zeggen; jaja goede tijden hé!! Nou is missch het verschil wel dat Lana ook een baby is in de serie en Noud al ouder is, vind het wel ook een mooie naam
 
Ik hoop dat je een beetje kunt kiezen! Al vind ik Gydo ook erg mooi hoor! Maar Dex is net wat stoerder! Ik zou je wel onze naam willen geven, die zou er ook heel mooi bij passen, maar mijn moeder leest ook mee * hoi mam!!* dus dat ga ik lekker niet doen... haha!
 
haahhaahah.. FA1985 dus moeders leest ook mee. Nou dan moet je het maar niet vertellen op het forum! haahha.. mijn man was helemaal blij dat ik de naam Dex steeds leuker begin te vinden!! Dus misschien moet het die naam dan maar worden, tjongejonge wat moeilijk. Ach ja, als je Jip heet (tegenwoordig heel erg in) kun je je hele leven Jip en Janneke grapjes aan horen, en als je Lars heet, is het Lars ligt graag dwars haha Thijs is grijs, niet wijs en ga zo maar door. En ja.. Dex daar rijmt natuurlijk ook wel wat op, maarja zo blijf je aan de gang toch?? Hmmmm dus de een vind Gydo wel leuk, de ander weer absoluut niet. haah.. oke.

Nou we denken nog even na.. nog meer mensen die de naam Dex leuk vinden?? Of juist niet, en waarom niet?

Ik ben ook zo'n twijfelkont.. ik moet gewoon kiezen wat ik/wij leuk vinden.. weet ik ook wel!

Liefs mammma
 
Terug
Bovenaan