Whaaa jongensnamen!!

hmmm ik vind een naam uit het rijtje kiezen van deze moeilijk.
gydo denk dan het leukst.
dex vind ik zelf persoonlijk niet zo.
sem, mike en dean
sem mike en gydo
sem mike en tino
sem mike en kay
succes met het uitzoeken van een naam!
 
Dex vind ik wel leuk! Ik vind Dean er ook heel erg leuk bij passen... Heb je drie Engelse namen namelijk en vindt de naam Dean lekker stoer!

Het is inderdaad zo dat met elke naam wel iets is. En zelf denk ik niet dat een naam een reden is om iemand te gaan pesten het zal meer een manier zijn om iemand mee te pesten. Als kinderen willen pesten vinden ze toch wel iets is het niet een naam, dan wel wat anders...

Maar het blijft moeilijk, je wil toch iets waar je kind zelf ook blij mee is!!
 
ik vind dex ook een hele leuke naam, moet zeggen de naam finn vind ik ook wel heel erg leuk passen bij de naam sem.
suc-6 met je keuze je zult hem echt zelf moeten maken.
ik vond het ook zo moeilijk.
mijn kinderen heten sem en finn. en hoe mijn 3de komt te heten dat zal ook wel weer een drama worden.

groetjes mama van 2
 
Hahahahah.. MaMMatje2011 dus bij jullie ook al zo'n drama!!!! hahaha.. tja echt wel lastig, maar ook wel weer leuk om mee bezig te zijn. We hadden als tweede naam Daniel. Dus hij heet dan Daniel-Dex, maar we noemen hem Dex. Ja ik vind het wel wat. Ik ben nu met geboortekaartjes bezig op internet via www.geboortekaartje.nl wat een geweldig leuke site zeg! Ik heb al heel wat ontwerpen gemaakt, en zo heb je dus eigenlijk altijd een uniek kaartje. Je kan zo een kaartje in elkaar zetten en opslaan, en later bekijken of bewerken. Zo heb ik inmiddels al 5 ontwerpen!! En toen ik het eerste "ontwerp" aan mijn man liet zien met de naam Dex, zei hij meteen... ja helemaal goed, zo wel het kaartje als de naam. hahaah.. hij helemaal blij. Dus misschien zijn we er dan eindelijk uit!!!! Ik laat het jullie weten als we er helemaal uit zijn. Trouwens.. die site is echt een leuke tip, probeer het maar eens.

Iedereen bedankt voor de eerlijke reacties!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs mammma
 
Hoi! Dex was ook mijn jongensnaam...vind m geweldig! (en ook leuk en stoer voor als ie 18 is..) Helaas is het hier andersom en vindt manlief het niks...ik zou zeggen: doen!!
En wat GTST betreft: onze tweede dochter heet Sjors; hoe vaak we dat al gehoord hebben..haha! Of: Oh dat komt zeker van Georgina? uuuuh NEE dus! Gewoon een korte stoere naam voor een meid. Ach er zullen altijd mensen zijn die het in het begin iets minder vinden en een heleboel die het geweldig vinden., Na een tijdje went dat ook en heet jullie kindje gewoon zo en is iedereen eraan gewend! Succes!
Liefs mvtwee
 
Goedemiddag, 
Jongensnamen vind ik toch veel lastiger dan meisjesnamen. Welke naam zouden jullie kiezen;
- Duuk
- Marnix 
- David
- Pepijn
 
Ben erg benieuwd! 
 
 
Terug
Bovenaan