whhhhhhhhhhhhh verslavend

Haha, yanick ligt hier constant in zijn bed 'leren zelf te slapen' zodat mama forumtijd heeft.  Manlief is inmiddels is uit arremoede maar aan harry potter begonnen omdat er toch geen zinnig woord meer uit zijn vrouw komt!

ja erg is dit he....jadey kan al heel zelfstandig spelen whahahaha mama heeft gewoon geen tijd, 's middags om 4 uur met de laatste fles naar bed tot de volgende dag... anders heb ik teweinig tijd om te chatten

gr tammy

haha indd dit is echt verslavend zeg ik zit sinds drie dagen hier en dit forum sleurt me gewoon naar de pc toe ik moet zeggen dat het ook bere gezellig is hier en dat er snel gereageerd word.

liefs taramama van selina 14-04-07

Gelukkig ben ik morgen vrij.... ik ben nu aan het werk.... maar er komt weinig van. Ik moet af en toe gewoon kijken. Ik zit er nog geen week op ofzo....
Ik ben benieuwd morgen of ik het vol kan houden om te wachten tot de avond ... hihi

Vertel ij wat, elk half uur of als ik langs loop (en dat gebeurd ineesn wel errug vaak) kijk ik even op het forum, erg he, zouden die andere forums ook zo druk en gezellig zijn?

gr tammy

Terug
Bovenaan