whhhhhhhhhhhhh verslavend

Zeg dat wel. Nou gelukkig eigenlijk maar. Want als het hier niet zo leuk en gezellig zou zijn dan zouden we er echt niet zo vaak op zitten met zijn allen. Vind het dus een heel goed teken. Heb alleen vanavond helaas geen tijd om te forummen. Nu een half uurtje en daarna niet meer. Morgenavond wel, want dan is vriendlief werken en heb ik tijd als Quinn in bed ligt.

heel erg verslafend is het.... hiihhi...
ik was vandaag de hele dag bijna weg om lekker van het weer te genieten ,maar ik kreeg echt ontwenningsverschijnselen hoor!
en senna wist niet wat hem overkwam... zoveel aandacht opeens van mama!!

groetjes marijke

ja dat denk ik ook.....
normaal ziet ie me nooit, moet ie zich de hele dag zelf zien te vermaken en nu had ie opeens al   mijn aandacht... hij vroeg nog: wie ben jij?

Ben gelukkig niet de enige....moet steeds even kijken of er iets nieuws te lezen valt, blijf er s'avonds ook steeds langer voor op terwijl ik eerst echt vroeg op bed lag.

ja vreselijk. als ik ga werken is dat eigenlijk gewoon een lachertje. tussen de pauzes door ben ik aan het forummen!!

En nu zit ik er zelfs 's avonds nog achter. En dan wel tegen manlief klagen dat ik zo moe ben en dat hij dus meer moet helpen in huis.... Wat ben ik een slecht mens!

Ik neem mij nu (zoals elke dag trouwens) voor om morgen eerst een uurtje te werken voordat ik naar het forum kijk, en dat dan elke dag een uurtje langer vol te houden. Beetje afkicken is wel goed,...maar dan ga ik het forum zo missen......AAargh!

groetjes van Emma-Dilemma

Hoezo verslavend ¿ ¿ Het is nu 1.11 uur en ik zit nog te lezen. Verder ben ik hier heel de dag eigenlijk wel te vinden. Ik sta dan ook ingelogd zodat ik kan reageren. Behalve vandaag.... heb ik lekker nergens op gereageerd....want er zijn een aantal heeeeeeel ongeduldige mama's hier die willen weten wat het thema van de nieuwe fotowedstrijd gaat worden, maar dat houd ik nog ff voor mezelf  
Wij zitten hier samen naast elkaar, ieder op een eigen pc. Onder de tafel staat er nog een die straks aangesloten wordt op de media installatie zodat wij via de tv ook op internet kunnen en zo alles vanaf de loungebank kunnen bedienen. Beter kun je het toch niet hebben.... technologie dient de mens....

Groetjes,

Annemiek

quote: RoAn0510 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-08-2007 01:18:06'));

Hoezo verslavend ¿ ¿ Het is nu 1.11 uur en ik zit nog te lezen. Verder ben ik hier heel de dag eigenlijk wel te vinden. Ik sta dan ook ingelogd zodat ik kan reageren. Behalve vandaag.... heb ik lekker nergens op gereageerd....want er zijn een aantal heeeeeeel ongeduldige mama's hier die willen weten wat het thema van de nieuwe fotowedstrijd gaat worden, maar dat houd ik nog ff voor mezelf  
Wij zitten hier samen naast elkaar, ieder op een eigen pc. Onder de tafel staat er nog een die straks aangesloten wordt op de media installatie zodat wij via de tv ook op internet kunnen en zo alles vanaf de loungebank kunnen bedienen. Beter kun je het toch niet hebben.... technologie dient de mens....

Groetjes,

Annemiek

Ik ben bang dat je dan nog een dagje rustig aan moet doen

Terug
Bovenaan