Wie begint er deze maand ook met iui. En zin om erover te kletsen?

Heey! Heel goed! Rechts 1 eitje van 10 en wat kleintjes, en links 3 van 12 a 13mm. Dit was op cd 8. Maandag de volgende echo! Duimen dat er 1 afvalt, de max ligt op 3 eitjes!

Wat spannend mandareintje. Stel dat je 4 eitjes hebt krijg je dan geen iui? Ik heb dinsdag echo en ben ook echt benieuwd. Ik zou hem maandag krijgen maar ze hadden de afspraak er niet in staan. Echt ff jammer mja ik hoop dat er dan niet teveel eitjes zijn. 

Inderdaad spannend Mandareintje! Ik duim dat er maandag 1 niet is meegegroeid en je 3 eitjes hebt. Wat doen ze inderdaad als er 4 eitjes zijn? Bij mij gaven ze aan dat het een twijfel geval was geweest, maar het was niet nodig want ik had 5 dus werd het afgeblazen. 
Jammer gebruiker! Spannende dag dinsdag!
Ik duim voor jullie meiden! Geniet nog even van bet weekend :)

En mandareintje hoe was de echo? Ik had vandaag twee eitjes van 16 en 17 mm. Dus morgen nog een echo en hopen dat ze vannacht niet springen. Anders donderdag iui. Ik vind t zo spannend.

Hoi,
Ook even meekletsen.. 
Als het goed is mag ik deze maand ook starten met IUI. Vorige maand had ik met FSH injecties te veel follikels en nu aan de Duphaston. Hopelijk aankomend weekend met Letrozol.
8ste behandeling waarvan 1tje BBZ.

Hoi gebruiker, spannend zeg! Duimen inderdaad dat ze vannacht niet springen. Moet je vanavond al wel de eisprongopwekkers spuiten of slikken? 
Ik duim voor je morgen en hopelijk donderdag de lui! Spannend! 
Hoi Liefbeertje, gezellig dat mee komt kletsen. Spannend de eerste ronde IUI. Heb je dit weekend een controle echo? De Letrozol is een eisprongopwekker toch? Hopelijk krijg je dan een go! Heb je al andere behandelingen, anders dan IUI gehad? Ik duim in ieder geval voor je!

Hallo dames,
Menstruatie is weer voorbij. Op  naar iui 2. Volgende week maandag de eerste echo... 
Gebruiker: wat spannend. Hopelijk een goede echo morgen en donderdag iui.
Hopelijk hebben we allemaal meer geluk komende ronde 

Terug
Bovenaan