Wie begint er deze maand ook met iui. En zin om erover te kletsen?

Llyn: jup! En om de dag gezellig maken. Ben op een of andere manier bang dat ze niet springen. Maandag waren ze al zo groot en op woensdag nog geen positieve ovulatietest.. weet iemand of dat kan? En wat er gebeurt als een eitje al heel groot is (zeg 24 25mm) maar nog niet springt? Ik overweeg zelfs om de Ovitrelle toch gewoon te zetten.. erg hè? 
Carlly: oh ik snap het helemaal. Ik zou ook echt niet de plannen on hold kunnen zetten voor maanden.dus nu gas erop! Hoop dat je snel zwanger bent meis.

Ik was bang dat de eitjes niet meer gingen springen, omdat ik geen vruchtbaar slijm constateer en geen oplopende ovulatietests. Dus heb eigenhandig de Ovitrelle gezet. Zal niet te vroeg zijn toch? Maandag waren mn eites 22, 19, 16 en 15. En het is nu 2,5 dag later..

Nee dat lijkt me niet te vroeg. Ik moest de pregnyl zetten toen follikel 19 was. Vanavond en morgenavond gezellig maken met je man dan. Wel echt spannend met zoveel eitjes...

@mandareintje, wat spannend dat je de spuit hebt gezet. Ik zou hetzelfde hebben gedaan denk ik. Nu 2 weken wachten. Ik krijg om 11 uur de iui. Dan lopen we gelijk. Is wel spannend.

@Mandareintje: zijn ovulatie testen wel betrouwbaar na het zetten van Ovitrelle? Ik lees ook wel dat Ovittelle een LH piek nabootst en dus sowieso een knaltest geeft de dag(en) na injectie..

Terug
Bovenaan