Wie begint ook ongeveer aan ronde 10?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Het lijkt me leuk om met wat meiden te kletsen die ook al wat langer bezig zijn en weer een nieuwe ronde ingaan of afgelopen week ofzo aan een nieuwe ronde begonnen zijn.

Wie kletst er gezellig mee op los?

x-vlinder

Hallo Vlinder,

Nou het wordt dus mijn 11e ronde. Maandag is mijn nieuwe ronde ingegaan en mijn NOD is 10 september. Toch gaan die rondes best wel snel, heb gelukkig niet zo'n lange cyclus. De laatste ronde 28 dagen, daarvoor een paar rondes 27 en daarvoor weer 28.
Hoop dat het binnenkort raak zal zijn! Maandag moet ik naar de ha omdat ik deze ongi zoveel pijn gehad heb. Heb veel pijnstillers geslikt tegen de pijn, dus dat is niet echt goed. Wil even informeren of er misschien iets anders tegen is. Normaal heb ik dit nooit. En ik zal ook niet vast zomaar naar de ha gaan, maar het werd me even te gek deze keer. Leuk deze topic om even te kletsen en ook met meiden die iets langer bezig zijn.

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne.

Het lijkt er wel op dat we de enige 2 zijn. Misschien een verkeerde topic naam gekozen.

Ik ben benieuwd of we een beetje op 1 lijn zitten qua cyclus.

Ga je het er ook nog met je ha over hebben dat het wat langer duurt of niet?  Ik heb dat laatst wel gedaan. Ben nu aan het tempen geslagen en kan over 2 maandjes bij hem terecht als het dan ondertussen nog niet raak is.

Heb natuurlijk liever dat het spontaan gebeurt op de natuurlijke weg maar als er een handje bij geholpen moet worden gaan we daar wel voor natuurlijk.  

x-vlinder

hey vlinder en yvonne,

mag ik ook mee doen met mijn ronde 8 ???
vind het wel gezellig om met jullie te kletsen

xxx

Hallo tuurlijk kom hier maar gezellig bij!

Ja ik zeg het hem wel en ja mijn temp is altijd hetzelfde voor mijn ei 36,7 en erna 37,1 tot aan mijn ongi en mijn cyclus regelmatig, dus ja kijken wat ie er van zegt kan nooit kwaad.

Het is zo raar mijn ongi is al weer over sinds gisteravond en heb nog steeds krampen en steken onderin. Echt van die gemene steken. Normaal is het nogal rustig na mijn ongi tot aan mijn nod. Het zal wel met mijn hormonen te maken hebben denk ik ?

Liefs Yvonne

gezellig!!

ik ben echt heel erg ongesteld,niet normaal,en echt superbuikpijn
fijn dat je ook zo n regelmatige cyclus heb zeg,ik zit met mijn cyclus tussen de 25 en de 28 dagen,dit x was het 27 dagen.
hoop dat het voor ons ook snel raak is.

xxx

Ja ik hoop het ook hoor! Ik had deze keer ook megaheftig, het begon maandagmiddag met hele erge krampen en steken. Heb toen pijnstillers genomen, wat normaal nooit nodig is en ook dinsdag nog. Heb toen voor het eerst de ha gebeld, want ben normaal niet zo'n ha liefhebber. Maar ja moet nu gewoon even vragen, want hoop het niet nog een keer zo mee te maken. Gisteren overdag was het veel minder en gisteravond nog een beetje rozige afscheiding en vandaag nog een beetje bruin. Ja en nog die steken en krampen, maar gelukkig niet zo heftig meer. Heel vervelend was het deze keer, net alsof alles er tegelijk uitmoest of zo.

Wanneer is je volgende NOD? De mijne is 10 september.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan