Wie begint ook ongeveer aan ronde 10?

Hoi meiden
Ik kan me ook (helaas) aansluiten bij jullie clubje . Ik ben nog niet 10 rondes bezig, maar ga wel de 10de maand in. Mijn cyclus duurt erg lang, dus vandaar dat ik niet evenveel rondes als maanden tel.

Momenteel baal ik enorm omdat ik vandaag alweer op dag 55 zit van een cyclus..de laatste twee cycli duurden maar 36 en 34 dagen dus ik had echt hoop dat er een goed patroon in zou zitten. Maar helaas, nu dus alweer op dag 55.
Baal er dubbel van omdat ik vorige maand clomid heb gehad van de gyn (ik heb geen eisprong, dus vandaar dat ik met clomid ga proberen er eentje op te wekken) en ik mag starten met slikken in de derde dag van m'n menstruatie. Nu zit ik dus te wachten op de RD omdat ik dan voor m'n gevoel ook weer een nieuwe fase in ga; die van de mmm..

Hebben jullie nou ook dat je dit allemaal zó niet had verwacht? Dat je (hoe naief ook) dacht dat je met de pil zou stoppen en dan na een maand of 3 "gewoon" zwanger zou raken?? Ik had nooit gedacht dat ik nu zo'n soort berichtje op het forum zou zetten, of de gyn, clomid en cycli van 55 dagen!
Ach ja, that's life...

Laten we maar hopen dat het geluk voor ons allemaal binnenkort een keertje is weg gelegd!
Liefs, 10e

als ik van 27 dagen uitga dus hetzelfde als dit x dan zou het ook 10 september zijn,maar kan van 8 september tot 11 september zijn.
wel weer rond dezelfde tijd dus.
ik heb altijd wel veel last gehad van flinke buikpijn als ik ongesteld was dat was ook een grote reden waarom ik aan de pil ging,de laatste maanden sinds ik gestopt was met de pil had ik lang niet zo n pijn en heftig gehad als dit x.
jij heb er dus ook al zoveel last van gehad.
jij ben met tempen bezig toch??
ik wil eigenlijk deze maand ook met tempen beginnen maar wanneer kan ik daar het beste mee beginnen??

xxx

hoi 10e

ik had ook totaal niet verwacht dat het wat langer zou gaan duren.
mijn zussen hebben allebei 2 kindjes en waren zo zwanger bij allemaal,dus vergeleek me echt met hun,maar nee hoor,alweer de 8e ronde maar wel met een regelmatige cyclus.
ik weet ook dat het niet echt superlang is hoor maar ja als je het zo graag wilt is elke maand te lang,voor sommigen onder ons zal het misschien niet lang zijn maar ik hoop nu toch wel dat het snel raak is voor ons allemaal.

xxx

Hallo meiden,

10e, nee ik had dit ook niet gedacht hoor.Mijn moeder was onverwacht zwanger van mijn zus en toen moesten ze trouwen en van mij ook na een ronde, dus je hoopt ook dat het bij jezelf dan vlot gaat. Maar over het algemeen vliegt de tijd ook wel weerom en denk ik ben ik al weer zo'n tijdje bezig, misschien ben ik ook wel positief ingesteld hoor. Ik laat het nu wel veel meer op me afkomen. Wat vervelend voor je dat je cyclus zo lang duurt. Hoop dat je ongi snel komt hoor en dat de clomid helpt, zodat je weer een beetje regelmaat en een eisprong hebt. Niks is zo vervelend dat je moet afwachten en je niet waar je aan toe bent.Ben je in oktober 2006 begonnen? ik zelf in november 2006 ergens.

Mier, nee ik temp niet meer, is altijd hetzelfde. Ik verneem mijn eisprong wel en ja we klussen altijd door dus dat heeft voor mij geen zin. Heb het wel gedaan 3 rondes ofzo, maar dan begon ik op dag 10 van mijn cyclus en stopte ik na mijn eisprong.
Ja je kunt het proberen hoor?

Liefs Yvonne

Halloooo.

Wat gezellig dat er veel gepost is. Ben een beetje laat vanavond. Tja drukjes met het werk. Moet nog even wat afmaken en dan heb ik wel weer even tijd om bij te kletsen met jullie.

Tot straks.

x-vlinder

Hoi Yvonne, Mier en 10e.

Ben ik weer.
Eindelijk klaar met al het  werk.

Gezellig om zo te kletsen met z'n allen. Tja of het nou ronde 8, 10, 11 of maand 10 is volgens mij voelen wij ons wel ongeveer hetzelfde.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het me ook allemaal wel wat anders voorgesteld had. Dat het niet 1,2,3 zou gaan lukken daar had ik wel op gerekend. Om mij heen zie en zag ik het regelmatig gebeuren. Maar had inderdaad ook wel gedacht dat we zo rond een half jaartje er wel anders voor zouden staan dan nu. Vooral toen bleek dat mijn cyclus gewoon goed op gang kwam en vrij regelmatig was/is.

Na 9 rondes is er nog steeds geen wonder gebeurd.
Zoals jullie al zeiden gaat de tijd gelukkig wel snel. Soms heb ik het idee dat we pas bezig zijn. Ik ben soms natuurlijk wel erg teleurgesteld maar geniet ook van alle andere dingen in mijn leven.

Heb aan de ene kant ook nog steeds wel echt goede hoop. Aan de andere kant weet ik het soms niet. Als ik dan terugkijk naar mijn cyclus en blijkt dat we op de juiste momenten geklust hebben vraag ik me wel af waarom het dan nog steeds niet raak is. Is er iets mis met ons? Als het over een tijdje nog niet spontaan is gebeurd hoever moeten we dan de mm in? etc. etc.

Misschien wel erg herkenbaar voor jullie.

Hoop jullie snel weer een keer tegen te komen op dit topic.

x-vlinder

Hallo!

Ik wil jullie allemaal veel succes wensen met het zwanger worden en hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn!

Liefs!

Hallo meiden,

Meissie1981 dank je wel hoor, hoop zelf stiekum ook wel dat we binnen de 1,5 jaar blijven en geen mm in moeten.

Vlinder, ja zo als jij het omschrijft is het heel herkenbaar voor mij. Heb zelf ook een regelmatige cyclus, maar ook nog steeds niet zwanger. En we klussen ook elke ronde wel met de eisprong, dus ja soms denk ik ook dat er iets niet goed is. Maar het hangt van zoveel factoren af, dan moet je ook weer geluk hebben dat het raak is denk ik maar.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan