Wie begint ook ongeveer aan ronde 10?

hoi allemaal

ik wilde ook wel graag reageren. ik ben bezig vanaf januari. en het is soms frustrerend. en het lijkt ook alsof je de enigste bent. en dan zie je via deze site dat dat niet zo is. toch wel prettig dat je dit met mensen kunt delen.
ik wil ook beginnen met tempen. maar weten jullie of je dat ook later op de dag kunt doen?? en maakt het uit of het met de oortermo. gedaan wordt of rectaal??

groetjes marjan

Hallo Marjan, ja het valt eigenlijk nog wel meer hoeveel meiden er al ietsje langer mee bezig zijn he? Ik deed het temp. ook altijd s'avonds, maar onder mijn tong. En ja het kan handig zijn hoor dan weet je precies wanneer je eisprong is!

Veel succes hoor!

Liefs Yvonne

He lieve meiden!

Ik was jullie verhaaltjes aan het lezen.....en herkenbaar hoor!

We zijn nu in de 14e maand met 1 mk in april maar we zijn afgelopen week naar de HA geweest en we zijn doorverwezen!
Eerst een potje vullen met zwemmers en dan mag ik!
Het lijkt echt alsof het eeuwig duurt maar wil jullie even een hart onder de riem steken!

Ik ben nu in de 2e maand tempen maar de ha vroeg er verder niet naar...misschien omdat het al langer dan een jaar is????geen idee.
Wel een slim idee om al 3 maanden te tempen. Mocht het ooit zover komen voor jullie (daar gaan we lekker niet van uit) dan heb je je lijstjes klaar!

Heel veel succes meiden en het komt voor jullie hoor!   xxx maan

PS Ik ben eigenlijk ook heeeeel bang dat er iets is, blij dat mn vent nuchter is...hihi

Hallo,

Wat leuk om weer even bij te lezen!

Als je goed wil  tempen moet je elke dag op dezelfde tijd in dezelfde situatie je temp opnemen. Dus bv iedere ochtend om 8 uur voordat je op staat. Dus dat wordt in het weekend je wekker zetten. Het beste is om het rectaal te doen. Dit is het nauwkeurigst. Je kan er ook heel vaal info over vinden op internet. Even googlen, temperatuurmethode of zwanger worden temperaturen, dan kom je er wel.

Tot de volgende keer weer.

x-vlinder

hallo allemaal,

ook wij zijn inmiddels al bijna een jaarbezig (september 2006) en nog steeds geen kleintje in zicht.

Morgen zou ik mijn NOD moeten hebben en heb ook inderdaad het gevoel dat die gewoon komen gaat. Nog geen krampjes, maar meestal komen die bij mij vrij op het laatst. Ik heb gewoon het gevoel dat het wederom niet gelukt is, dus ga er aar vanuit dat we straks weer de volgende ronde in gaan.

Wel fijn om te lezen dat er meer zijn die al langer bezig zijn. En die met dezelfde frustraties af en toe zitten.

Ik heb alleen niet zoveel tijd om vaak naar dit forum te gaan. En als ik dan weer kijk, dan weet ik haast niet meer waar te beginnen.
Wel jammer af en toe, maar ach ik kom af en toe eens om het hoekje kijken. Ik heb nu een beetje een iedee, van wie er al wat langer bezig zijn en kijk dan ook vaak bij deze berichtjes.

Zijn er tussen jullie ook veel meiden die wel erg regelmatig ongi worden (zoals ik) en dan toch zolang ook al bezig zijn?

gr. nina

Hoi meiden,

Sinds januari zijn wij ook bezig voor ons eerste wondertje. Nadat mijn cyclus eerst nog wat onregelmatig was (tussen de 26 en 35 dagen) lijkt er nu wat meer regelmaat in te komen. We zitten nu in de 7e ronde. Ik weet dat dit echt nog niet superlang is (ik zie hier op het forum genoeg meiden die nog veel langer bezig zijn), maar ik begin het nu wel steeds moeilijker te krijgen wanneer ik om me heen hoor dat er iemand zwanger is. Ik gun het iedereen echt van harte, maar het steekt soms wel dat het bij ons nog niet zover is.

Ik heb nu ondertussen 4 maanden getemperatuurd (iedere ochtend rectaal en op hetzelfde tijdstip) en ik heb één maand ovulatietesten gebruikt. Deze maand zijn we hier maar even mee gestopt. Te zien aan mijn temperatuur lijkt het alsof ik wel gewoon een eisprong heb, dus probeer ik me niet teveel zorgen te maken. Toch denk ik wel eens, wat nou als het echt niet wil lukken? Hebben jullie dat nou ook?
Ik probeer dan toch wel mijn negatieve gedachten zo snel mogelijk aan de kant te schuiven en het weer wat positiever in te zien, maar  toch vind ik  dat soms moeilijk.

Ik vind het wel fijn dat ik hier even lekker van me af kan schrijven met meiden die met hetzelfde bezig zijn. Ik hoop voor ons allemaal dat het er snel een keer van mag komen.

Liefs,

Twinkel3

Hallo meiden,

Vanaf november 2006 zijn we bezig voor ons 1e kindje. Heb een regelmatige cyclus van 27-28 dagen. Mijn eisprong lijk ik ook gewoon te hebben als ik mijn temp. bij hou zie ik een verhoging en ik voel  mijn ei  ook. We klussen op het goede moment, maar tot op heden nog niet zwanger. Mijn laatste ongi was afgelopen maandag, was de 1e keer dat ie zo heftig en pijnlijk was. Heb er pijnstillers bij genomen en voor de 1e keer over dit de ha gebeld, normaal ben ik niet zo'n ha bezoeker. Mijn ongi hield woensdag al op en tot nu toe bruinige afscheiding. En nog steeds buikpijn, krampen en steken, maar wel in mindere mate. Heb vanmorgen voor de zekerheid toch nog een test gedaan, maar was negatief. Dus nu is mijn twijfel helemaal weg,ben dus niet zwanger. Ben benieuwd of de ha iets tegen die menstruatiepijn heeft en vertel hem in ieder gaval dat we vanaf november bezig zijn. Ben wel benieuwd wat ie zegt? Waarschijnlijk dat ik later terug moet komen, maar je weet het nooit zeker natuurlijk.
En  ja soms heb  ik ook wel  een klein stemmetje in  mijn achterhoofd, die zegt of het wel lukken wil of kunnen we wel zwanger worden. Maar over het algemeen ben ik wel heel positief en denk ik aan andere meiden die ook al langer bezig zijn en dat het gemiddelde van het zwanger worden op 1,5 jaar ligt.   Over het algemeen vind ik het ook nog wel snel gaan, dat we al een tijdje bezig zijn.

Liefs Yvonne

Hallo,

Wat leuk weer een paar meiden erbij.
Ik ben ook de ene keer wat meer en langer op het forum dan de andere keer hoor. Je kan anders bij zoeken kijken waar je gereageerd hebt enzo.

Ik vind de tijd ook heel snel gaan. Had liever dat het al raak was maar heb nou ook niet het gevoel dat we al heeeeel erg lang ermee bezig zijn. Genoeg andere leuke dingen te doen in het leven!

Tot later weer!

x-vlinder

Terug
Bovenaan