Wie begint ook ongeveer aan ronde 10?

he meiden,

Het is Raak; dus gewoon niet teveel mee bezig zijn, helpt wel, zoals ze zeggen!!!!

Ik voel me niks anders dan anders, dus wacht nog even de afspraak met de ha af. Maandag moet ik erheen en dan zullen we wel zekerheid krijgen.

groetjes
nina

Hallo Nina,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Ik las net onder een andere topic dat het raak is deze keer.
Echt supertof voor je!

Ik hoop dit weekend zelf ook met goed nieuws te kunnen komen.
Ik zit nu op dag 28 en wil a.s. zondag gaan testen als de RD's zich dan nog niet hebben laten zien.

Liefs,

Twinkel3

Hoi Nina,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Geniet er lekker van meid!!!!

Heb nog steeds geen ongi klachten. Morgen is mijn NOD als de rode duivels zich een maandag niet hebben gemeld doe ik een test. Vind het echt super spannend dit keer.

Morgen ga ik leker genieten in de efteling en hopelijk word ik daar dan niet ongi!!

Liefs Patricia

Joehoe!

Wat een geweldig nieuws Nina. Natuurlijk van harte gefeliciteerd

Ga er maar heeeeeeel erg van genieten het heeft nl lang genoeg geduurd.
Laat je nog even weten hoe het bij de huisarts was maandag?

x-vlinder

hihihi genieten, ja hoor, dat lukt me wel.

Maar het blijft allemaal best spannend hoor. Ook moeilijk om het voor me te houden. Maar ik hou jullie op de hoogte en hoop dat jullie ook snel volgen.

groetjes

nina

Hoi,

Hier nog geen verandering. Gisteren was mijn NOD. Dacht wel dat mijn ongi eraan kwam had een beetje last van mijn buik, maar gelukkig bleek dat ik gewoon naar de wc toe moest. Heb dus nog steeds kans. Als er maandag nog niks is doe ik een test, hopelijk heb ik deze keer een positieve.

Spannend!!!!!!!!!!!!!!
Succes meiden
Liefs Patricia

Nog even spannend voor jou dus, Patrica. Ik zal voor je duimen!

Ik stond vanmorgen al klaar met de test toen de RD's zich weer lieten zien.
Best een tegenvaller. Wij gaan dus door naar ronde 8.

Liefs,

Twinkel3

Nou ik heb vanmorgen een test gedaan. De test riep me gewoon vanuit de badkamer, kon hem echt niet langer laten liggen. Nou had ik het maar gedaan. Hij was negatief, echt balen. Nou doe ik einde van de week nog maar een test en als die weer negatief ga ik ff bellen naar mijn gyn voor een afspraak om een echo.

Ooooh twinkel wat jammer zeg. Nou kop op he nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen. Vind eht wel erg rot voor je.

Liefs Patricia

Terug
Bovenaan