Wie begint ook ongeveer aan ronde 10?

hallo ik heb ook gelijk met jullie 10 september! Leuk he?

Liefs Yvonne

Vlinder:                ei 28-29 augustus/ nod 11-12 september
mier1980;          nod tussen 8 tot 11 september
Yvonne:               ei 26-27 augustus/ nod 10 september

Hoi,

Daar ben ik ook weer. Er is nog geen verandering, vind het wel super spannend hoor deze keer. Je ken toch wel dat verhaal met een naald boven je hand of buik houden, nou dat heeft mijn schoonmoeder vanavond bij mij gedaan. Hij ging eerst rond toen recht en daarna stopte die. Ik geloofde het natuurlijk niet, maar toen deed ze het bij zichzelf en bij haar vriendin en de naald bleef gewoon stil staan. Dus volgens die naald krijg ik nog 2 kindjes. Heb ik in ieder geval wel de hoop nog dat het goed komt. Is het niet deze maand dan wel in de toekomst!!!

Trouwens mijn enen borst is altijd groter geweest dan de ander, maar nu is het veel erger geworden. Hij doet ook echt zeer gewoon. Normaal heb ik de hele dag gewoon mijn BH aan, nou wist vanmiddag toen ik thuis kwam niet hoe gauw ik hem uit moest doen.

Ik ben 26 jaar en heb een dochtertje van 3 jaar en we wonen in Rotterdam zuid.

Mijn ei was 11 augustus en mijn NOD is 25 aug.

Liefs Patricia

Twinkel3:          nod 24 augustus
Patrica:                ei 11 augustus / nod 25 augustus
Vlinder:                ei 28-29 augustus/ nod 11-12 september
mier1980;          nod tussen 8 tot 11 september
Yvonne:               ei 26-27 augustus/ nod 10 september

Hallo meiden,

Ik had het lijstje maar weer even aangevuld. Ik heb jou er ook maar tussen gezet, Patrica, ik hoop dat je dit goed vind. Ik vond het wel overzichtelijk allemaal zo op een rij.
De spanning begint hier wel toe te nemen, maar ik voel me niet beduidend anders dan anders ofzo. We zullen wel zien.

Liefs,

Twinkel3

Hallo meiden, dit is even voorlopig mijn laatste berichtje hier, want we gaan vannacht al weg op vakantie naar Italie. Heb echt veel zin in joh! Mijn ei ook dit weekend ongeveer dus helemaal goed!!! Nou alle meiden nog veel succes en klusplezier en ik hoop een aantal van jullie zwanger aan te treffen als ik er weer ben hoor! Het liefst allemaal maar dat zou realistisch gezien niet zo zijn jammergenoeg. Nou doei doei tot over 1 of 2 weken maar weer!!

Liefs Yvonne

Hallo Yvonne,

Ik wens je een heel fijne (en hopenlijk vruchtbare) vantie toe in Italië.

Liefs,

Twinkel3

Hoi Yvonne.

Hopelijk ben ik nog op tijd!

Ik wilde je nog een hele fijne vakantie toewensen. Zorg er maar voor dat jullie met z'n drieen terugkomen haha.

Geniet ervan!

x-vlinder

Terug
Bovenaan