sinds november vorig jaar dus is al een aardige tijd , daarvoor slikte ik haast 6 jaar diana pil en 1 maand een andere pil microganon of zo iets maar ben toen weer terug gestapt wegens me mannelijke hormonen, had een vervanging voor me ha die had me dat voor geschreven terwijl ik dat niet eens mocht van me eigen ha vadaar, dus kweet niet of het ontpillen is rond 24 augustus zou ik eigenlijk mijn nod hebben ma ja tot nu toe weer niks ,
is al iets meer dan 4 weken geleden dus ja als ik een maand over geslagen heb betekend dus dat ik nu aanstaande vrijdag op zaterdag me od zou hebben , als het zo door blijft vraag ik me af of mijn ei leiders wel in orde zijn en niet dat ik onbewust 1 ei leider heb dicht geooit, waardoor ik maar 6 keer per jaar een ei sprong heb, me schoon ma is fysio therapeut en haar familie zit ook in de medische zorg , zzij vertrouwt het niet zo en vind dat ik naar een andere gyn moet gaan, maar dat betekent dat ik op nieuw naar me ha moet en een nieuwe door verwijs nodig heb,
ik vind het zo moeilijk , ma ja ik leg me erbij neer en dat ik gewoon me eigen gyn maar op moet vertrouwen,
of denken jullie er anders over?
greetz suzette