Wie begint ook ongeveer aan ronde 10?

hoi vlinder,

ja bij mij ook 2 dagen te vroeg
ik ging uit van 27 dagen maar was dus nu ook al op dag 25
ik heb echt zo n buikpijn,echt niet gezond maar ja hoort erbij denk

en we staan idd weer ongeveer gelijk,gezellie

xxx

hey twinkel,

bedankt voor je lieve knuffel

ben er weer helemaal klaar voor hoor
heb alleen erg last van buikpijn en het misschien een vies praatje maar zit echt veel klodders bloed bij,ben niet erg ongesteld maar meer klodders bloed en erg hevige buikpijn

xxx

Hoi Mier,

Dat heb ik ook wel eens hoor, van die stukjes laten we maar zeggen.
Het is het afstoten van het baarmoederslijm hè, en dat is niet altijd even glad.
Toch denk ik ook wel eens als ik die stukjes zie, zou het toch een vruchtje zijn geweest? Heb jij dat ook?

Wat goed van je dat je al weer met goede moed aan je nieuwe ronde denkt.
Ik had afgelopen maand echt flink de balen. Het gaat nu wel weer hoor (zit nu in de wiebeldagen), maar de eerste week was ik echt wel "down" hoor.

Nu maar hopen dat het snel een keertje raak is voor ons allemaal hier!

Liefs,

Twinkel3

hey twinkel,

ik stond vanmorgen onder de douche en er kwam echt een groot stuk uit met bloed  ik heb dat anders eigenlijk noot zo maar nu echt wel heel erg.
ik heb ook echt super buikpijn,maar bloed is het niet veel.

het mag onderhand voor ons ook is raak zijn he.

jij nog een dag of 20 wachten?? ik hoop het zo voor je,ik nog een dag of 23/25 wat zitten wij ook kort op elkaar he,leuk

xxx

Ja Mier, ik vind dat wij hier onderhand ook al veel te lang rondlopen op het zwanger worden forum. Het wordt zo onderhand idd wel eens een keertje tijd dat de ooievaar ons bezoekt! Mijn NOD ligt tussen 23 en 30 september, maar ik heb hem dus maar op 30 september gezet. Weet nog niet wanneer ik ga testen hoor, maar ik wacht denk ik eerst de 30 dagen wel af (dat is dus 25 september).

We zijn nu nog druk aan de wiebel, dus maar hopen dat zijn zaadjes mijn eitjes een beetje lief vinden deze maand

Liefs,

Twinkel3

idd dat vind ik ook ja,HIER MET DE OOIEVAAR!!!!!!!!!!!! HAHAHA

wij mogen nu toch ook weleens onderhand is door naar het volgend forum!!!

we kunnen niet meer doen dan alleen maar wiebelen.

nog een dag of 13 tot 20 dan,ohhhhhhhhhhhhhhh ga hard duimen hoor

xxx

Het zou toch wel te gek zijn als we strakjes samen zwanger zijn.

Ik hoop trouwens wel dat als één van ons zwanger is, de ander het ook snel is. Ik trek me toch altijd wel een beetje op aan jou (zijn ongeveer even lang bezig met kindjes krijgen enzo). Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet onwijs blij voor je zou zijn als jij zwanger bent en ik nog niet.

Dus inderdaad... HIER LANDEN OOIEVAAR!!!

ja twinkel,dat heb ik nou ook
zou echt gaaf zijn zeg als we samen zwanger zijnik vergelijk me ook echt een beetje met jou omdat we in dezelfde ronde elke x zitten,alleen jij in ronde 8 en ik alweer in ronde 9.
ik denk dan ook weer,,ik ben gelukkig niet de enige,,waarbij het wat langer duurt.
op sommige topics staan heel veel mensen die nog maar net bezig zijn 1e 2e 3e ronde en zo,en dan vind ik het ook weer een beetje moeilijk om mij erbij te zetten met mijn ronde 9,maar denk dan ook weer aan jou en pink en vlinder en aan de anderen die ook wat langer bezig zijn.
ik gun het je heel erg hoor en hoop natuurlijk dat deze ronde jou rond mag zijn,en dan hoop ik voor mij natuurlijk 3 oktober voor mij.

xxx

Terug
Bovenaan