Hoihoi
Nee, ik weet pas maandag meer, maar dat van dat bultje op de schaamlippen had ik volgens mij ook bij de 1e keer, maar nu niet. Was bij mij een soort puistje, maar dan zon hardnekkige zeg maar. He wat een raar onderwerp, hahaha.
Mijn punctie was me 100pr meegevallen, ik was er ook erg rustig onder en daarna wel heel erg moe, maar niet echt last gehad van de vocht in mn buik. Hoop dat het deze keer weer zo is.
Bij ons in het geertgen kliniek, ga je meteen door, je meot wel als je weer vol met hormonen gaat beginnen een maandje rust hebben, dat is voor je lich beter, maar ik kon meteen weer door, ik hoefde niet op een wachtlijst, dat scheelt misschien ook dit is ene kliniek ik zit neit bij een ziekenhuis.
e n tja de hormonen, de 1e keer was ik echt giga aangekomen, ik ben nu denk ik op en af een jaartje aan de hormonen en in totaal veel aangekomen, maar gelukkig bij deze behandeling ben ik afgevallen, wel mede doordat ik de buikgriep had, maar gelukkig die kiloos blijven er wel vanaf. Begin nu ook moe te worden en dat vind ik een goed teken want dan merk ik dat de medicatie wat doen, ik heb 1,5 week op 150 spuiten gezeten en toen voelde ik neits voelde me heel fit maar nu moet ik 187,5 gonal f spuiten en ju voel ik me toch wel moe. Niet zo veel last als de eerste keer, toen moest ik van de artsen ook veel rusten, nu hoeft dat gelukkig neit, ben niet zon ruster, hahaha.
@yosha
Spannend hoor, moet je nu ook die bolletjes inbrengen ik dacht het wel ergens gelezen te hebben? Moet je dat ook 3 keer per dag 2 bolletjes? Ik had er echt een hekel aan, maar ja alles voor eht goede doel he.
Nou dames ene heel fijn weekend en we houden elkaar op de hoogte.
Gr WEndy