Wie bezig met icsi/ivf

He Wendy,

spuit je naast Gonal-f ook de Decapeptyl? Denk dat je daar dan moe van wordt, had ik ook...kwam niet door de Gonal-f..ik spoot zelfs 225 Gonal per dag..Om 15 uur was ik zoooo moe dat ik naar huis moest vanuit mijn werk en moest slapen..

Moet zeggen dat ik die bolletjes nu wel zat ben hoor, op zich heb ik er geen last van, heb niet enorm veel last van witverlies, klein beetje, heb weleens andere verhalen gehoord, maar ben d'r wel klaar mee hoor...maar goed, mag nog niet stoppen...

Bij jou dus de punctie ook een meevaller en helemaal lekker als je niet zo'n na pijn hebt..ik zal volgende keer de punctie weer zo doen, maar daarna duik ik mijn bed in met veeeeeel water naast me en doe ik niets, die enorme buikpijn wil ik nooooiit meer terug! auw auw auw als ik er nog aan denk...

Maar goed, hier nog steeds op t wachtbankje, heb nu hoofdpijn en meestal heb ik dat voor ik ongi moet worden....dus vrees t ergste...

fijn weekend,
gr Yosha

Hoi,

nou hier dikke tranen van verdriet...gister zei mijn gevoel testen, en wat bleek positieve test van ClearBlue en dat ie echt positief was geloof ik wel want heb begin vorige week getest om te kijken of de Pregnyl al uit mijn lichaam was en die was 100% negatief en nu dus een duidelijke plus..

Maaaaaaar net na t plassen 2 keer licht bloed bij t afvegen....t voelt nu niet goed meer en ik krijg ook weer wat buikpijn...

Dus ben bang dat deze poging echt voorbij is....we hebben nog 3 cryo's in de vriezer, maar ik weet niet of ik deze lichamelijke en vooral geestelijke hel nog een leer wil doormaken, maar ja, als ik het niet doe komt ons kindje er nooit...

Maar nu gaat t dus weer mis net na innestelperiode net als vorig jaar maart....pffff en dat ondanks de progesteron bollen...jeetje zeg wat ben ik boos, verdrietig, teleurgesteld en wanhopig op dit moment.....K-zooi!

liefs Yosha

Nou het vloeien heeft niet doorgezet, vanmorgen beetje bruinig...pffff dit is echt killing!!

Wendy: weet jij of je temp een indicator kan zijn wanneer je Utrogestan gebruikt? Normaal is ie 37.0, sinds vorige week 37.1 en sinds gister 37.2 en vanmorgen ook nog....als dit de "echte" temp is zou t wel positief zijn samen met die positieve test...

Oh meiden dit is echt niet leuk meer...ik ga zo even ziekenhuis bellen om te overleggen...maar weet t antwoord eigenlijk al, moet wachten tot woensdag...

T vloeien kan nog alle kanten op, innesteling of aankondiging ongi....pffff

Hoe is t met jullie?

gr Yosha

Yosha,heel veel sterkte met afwachten.tis wat jezelf al zegt,het kan alle kanten nog op.
Ik duim met je mee,moet zelf nog wachten tot vrijdag (NOD na IUI-3),ik zal vanavond een kaarsje branden voor ons allemaal!
liefs Fleur

@yosha

Ik hoop dat het gelukt is, echt, en ik weet niet of dat een test beinvloed die bolletjes, heb geen idee.
Ik had wel net als jij eerst wat bloedverlies toen weer een dag niet en toen zette het echt door, hoop natuurlijk niet dat dit bij jou het geval is. En dat je gewoon zwanger bent.

Wij hebben as vrijdag de punctie en zoals het er nu uitziet heb ik 22 eifolikels, gelukkig heeft het nu beter aangeslagen dan de 1e keer. Maar ben nu dan ook bijna 3 weken weer aan het spuiten. Begin wel weer last te krijgen van buikpijn, maar ja dat hoort erbij, nu ben ik ook vrij nuchter erin en heb genoeg andere dingen aan mijn hoofd. MAar af en toe kan het mij neit snel genoeg gaan, gelukkig deze maand veel afleiding. Mijn dochtertje is jarig eind van feb. T zou toch wel super zijn als we dalijk goed nieuws hebben op dr verjaardag.

Succes iedereen met wachten die op het wachtbankje zitten.

Gr WEndy

@ Yosha.

ooo meid ik hoop zo dat het niet dor zet voor jullie en dat innesteling was enz. we gaan van het goeie uit hoor nog!!!
Wat zei het ziekenhiuis??

@Wendy:
Jeetje dus vrijdag de puntie 22 eifolikels jeetje wat veel. Hoop ook dat ze allemaal bruikbaar zijn.Alweer 3 wkn aan het spuiten jeetje.
spannende tijd komt dus zo weer voor je aan.

Ik heb vandaag me laaste pilletje ingenomen en dus ga vanaf morgen maar afwachten op ee bloeding....
en ja dan gaan we echt beginnen. vind nu al het prikken tegen gaan staan. dus dat wordt straks als ik 2 prikken moet gaan geven.

voor dat doe bolletje bij me schaamlippen moet ik morgen bij de gyn komen. Die zei wel al dat het niet door medicijnen komtm maarze wou het wel zien. Maar u doet hij al geen zeer meer dus erg fijn hahahha maar wil het toch wel laten zien. alleen als het de gyn is die ze dat zei dan ben ik niet zo blij ivm niet zo aardige is, maarja we zien wel.

duim voorje yosha,
wendy voor vrijdag alweer sterkte maar we "spreken"elkaar nog wel voor die tijd toch

xxxxxxx natas

Pfff hier nog steeds donker bruin "bloed" verlies...mijn gevoel geeft nog steeds aan dat t over is...maar goed morgen weten we meer.

Vanmorgen werd ik balend wakker....ben vandaag jarig t eerste waar ik aan dacht vanmorgen, bah 35 jaar en nog steeds geen moeder....
Dus ben niet helemaal in de hiep hiep hoera stemming zeg maar...

Vanavond wel lekker samen uiteten, even nergens aan denken..

morgen horen we meer...

Wendy: jemig das veel 22!! Kan me voorstellen dat je dan wel last krijgt van je buik, had ik dus al met 8 haha Oh spannend meid allemaal...

Natas: jij dus toch even langs de gyn...ben benieuwd wat t is...

gr Yosha

Terug
Bovenaan