Wie bezig met icsi/ivf

yosha:
Ondanks je gevoelens, Gefeliciteert met je verjaardag.
OOO lekker uiteten ga dat er van genieten.

Maar nog steeds bruine afscheiding, ik duim zo voor je dat je morgen goed nieuws krijg, Dit is wel heel onzeker voor je want nu heb je wel / niet. en morgen hoor je het opas dan bloedprikken...
laat je het ons wetende uitslag???.

@wendy: 22 stuks ik denk niet dat ik er zo veel krijg, maar kan me voorstellen datje buik dan niet meer zo fijn aanvoelt.

NOu ik net zh geweest, het is bobbeltje is een ontstoken talgklier. fijn niks aan doen alleen als hij weer groter enz wordt dan bellen langs komen maken ze hem ws kapot. want als het met de punctie gebeurt dat hij barst meer kans op infecties willenwe niet hebben he!!

ze hebbben meteen binnen gekeken, me cyste gelukkig zelfde gebleven, maar ws komen dus aan die kant weinig eitjes omndat de cyste alles tegen houd. Maar re lkant zag er wl goed uit.
Ik krijg de standaart begin hoeveelheidhormonen omdat ik erg reageer op medicijen. Maar mmoet nu eerst me bloeding afwachten.
ik denk zelf dat ik donderdag ga bloeden waarom weer ik niet maar me voorgevoel zegt dit.

dikke kus allemaal

@ yosha

Gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop iig dat je toch een leuke dag hebt gehad ondanks dat je je niet zo happy voelde vanmorgen.

@natas
dus voor jou breekt ook weer een tijd aan voor de hormonen.
MAar je weet iig wel wat dat bolletje is, ik had vandaag weer zon soort iets ook talg, net als de 1e poging, misschie ligt het dan toch aan de hormonen. Het is toch allemaal wat he.

Hier echt last van mn buik nu veel moe en mijn borsten doen echt gigazeer, niet leuk meer, maar ja alles voor het goede doel, moet morgenavond de pregnyl zetten en dan ik kijk er al naar uit donderdag een dagje niet spuiten of iets, maar dan weer ik dacht 16dgn van die bolletjes erin duwen 3maal daags, erg fijn, ben wel blij dat ik zon ding erbij heb dat ik het neit met mn handen moet doen.

@yosha nog een keer, en hoe is het met de bruine afscheiding???

Gr WEndy

Nou mijn intuitie heeft me wederom niet in de steek gelaten, heb weer een vroege miskraam...
HCG was nog maar 15 dus dat komt wel overeen met zaterdag een dikke plus en nu ongi...

Balen uiteraard, maar ook opgelucht dat ik dus gelijk had, hoe hard t dan ook weer is die waarheid.

Omdat mijn intuitie mij sinds vorig jaar maart blijft influisteren dat t na innestelen mis gaat, wordt dit nu met de gyns besproken. Vanmiddag moet ik de poli weer bellen en dan hoor ik of er nog aanvullend onderzoek naar gedaan kan worden, want zelfs Utrogestan werkt dus niet...en dat terwijl t bmslijmvlies er super uitzag!

Dus nu beetje zenuwachtig voor t antwoord vanmiddag...hopelijk kunnen ze nog iets doen...

@yosha
jeetje dat is niet zo fijn om het van je zelf te weten, maar wel goed dat je intuitie wel klopt en dat je daar iets mee hebt gedaan, ben wel benieuwd hoor wat de gyn heeft gezegd. Hoop dat je wel een beetje pos nieuw hebt. En hoop dat ze er iets aan kunnen doen.
Wel echtk*t, hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

Succes!!!

Yosha.

kkkkkkk dat het weer niet gelukt is en dat je intuitie klopt. Al is het kkkkk.
Hoop dat de gyn wat voor je kon betekenen vanmiddag en ze je goed-/hoop nieuws konden geven,

als ze wat kunnen doen bij je dat ze het dan ook snel kunnen doen.

he meid, sterkte weer met alles.

@wendy: stertke met morgen met de punctie zal aan je denken en hopelijk dat allemaal goeie eitjes zijn.

ik wacht nog steeds op me bloeding????

xxxxxxxxxxx natas

Hoi,

nou ik voel me wel weer ok, gister mega buikpijn gehad en enorme stolsels verloren...nu geen buikpijn meer, dus t ergste is weer achter de rug...voel me gewoon opgelucht nu hoe stom dat ook klinkt...maar die onzekerheid is echt killing.

Ik begin over 2 weken met aspirine slikken, dat verdunt je bloed en kan dus ervoor zorgen dat de bm beter doorbloed is en er misschien wel ingenesteld kan worden....Dan in maart kijken of er plek is in de VU voor een cryo tp (indien ontdooiien goed gaat)...

Begin volgende week nog een keer bloedprikken om te kijken of mijn HCG weer helemaal normaal is...

Wendy sterkte morgen met je punctie!!

Natas: hoe lang duurt t dan voordat je gaat bloeden normaal?

gr Yosha

he Yosha.

balen dat je zoveel buikpijn had maar net als je zegt onzekerheid is ook niet leuk. Maar kan je opluchting wel begrijpen.

oo dus je moet aspirine gaan slikken,ja dat klot dat je bloed er dunnen van wordt. Mijn vader heeft een bloedziekte(factor 8, bloed 3 kr zo xdik als normaal) en hij neem t dus al bleodverdunners in en hij mag dus geen asprines meer daadoor slikken. Zla het eens in de gaten houden want ik hbe ook die bloedziekte, maar gebruik tot nu toe nog geen medicijen ervoor. alleen na de bevalling van em dochtertje moest ik 6 wkn heparine(bloedverdunner) spuiten.

Ik ben vandaag ongi geworden, dus dindag start echo en dan spuiten voor eggi zoals wij het noemen.
Bij de een komt het binnen 2 dgn maar dan is het snel en bij andere duurt het dus langer. Ik ben dus redelijk op tijd maar las ik de bijsluiter lees/las dan kan het ook dus elanger dan 7 dgn duren maar dan moetst je bellen. raar hezo veel verschil.

Maar ik hoop dat je in maart terecht kan en dat de aspines gaan helpen.

Wendy: sterkte morgen

xxxxxxxx natas

Thanks Natas! Ja hopelijk gaan die aspirines helpen, zou zooooo fijn zijn!

Wendy succes vandaag, hopelijk valt t weer mee enne veeeeeel drinken na de punctie en rustig aan doen meid!

Hier gaat ie wel goed, buikpijn is weg, heel af en toe als ik te zwaar beweeg dan voel ik wel wat....bloeden valt me reuze mee! Bijna weg al!! wauw, das erg snel...haha maar goed das niet erg hoor, weg is weg...

Maandje feb lekker rust en dan in maart cryo poging...met aspirines!

Prettig weekend alvast!

gr Yosha

Terug
Bovenaan