wie dacht ook de pil de deur uit en dan de sigaretten ook

Hoi lele,

Ik ken dat hoor, ik rook ook en al heel lang, gelukkig niet veel en de meest lichte sig. die er zijn, maar toch het is heel slecht en ga ook zeker stoppen als ik zwanger ben. Maar als ik het nu doet valt het veel mensen op ja. Vooral op me werk en die wil ik helemaal nog niet laten merken dat ik zwanger probeer te raken. Ben wel al geminderd en hoop na een positieve test de peukjes voorgoed weg te smijten hihihi.
Voor een kleintje gaat me dat zeker lukken. want doen we niet voor onszelf dan wel voor het ukkie in ons.

succes ermee.

xx Bambi

hoi meiden,

ik ben nu 15 weken zwanger.
ik ben met roken gestopt toen ik met de pil ben gestopt.
ik kan je dit echt aanraden.
als je al zwanger bent en nog moet stoppen is het echt niet makkelijker.
de onrust die je door het stoppen in je lichaam krijgt is ook slecht voor je kindje.
succes allemaal,

groetjes kwinty.

ik rook straks mijn laatste sigaret! Ik heb als het goed is dit weekend mijn eisprong gehad, was meteen ook de eerste poging voor het tweede kindje. Nu dus stoppen met roken!
Laten we elkaar maar een beetje steunen, wordt moeilijk genoeg.

groetjes, Ellen

PS je wordt er inderdaad minder vruchtbaar van, maar bij ons was het bij de eerste in 1 keer raak, ondanks dat we allebei rookten. Geldt dus niet altijd.

Hoi meiden,

Het is natuurlijk beter als je gestopt bent met roken voor je zwanger wordt. Maar als je veel stress hebt door het niet roken is het ook niet goed. Stress is veel slechter voor je kindje dan 1 a 2 sigaretten per dag. Als het door het roken komt dat je minder snel zwanger wordt, waarom is het dan zo dat mijn moeder, die nooit gestopt is met roken voor en tijdens de zwangerschappen (toen was daar nog niets over bekend) eigenlijk meteen zwanger was. En ik, haar dochter, die nooit een sigaret heeft aangeraakt en verder gezond leeft, er ruim 2 jaar over gedaan heb om zwanger te worden?
Verder wordt ook aangeraden dat, als je nog vrij veel rookt als je zwanger bent, het beter is om rustig aan af te bouwen, omdat je kindje anders ook kan lijden onder de afkickverschijnselen. Als je zoals Patricia dan nog maar 2 sigaretjes per dag rookt, dan is het geen probleem om ineens te stoppen.

Meiden die bezig zijn of gaan stoppen met roken: Veel succes hiermee.

Ik wens jullie allemaal spoedig een gezonde zwangerschap toe gevolgd door een wolk van een baby na 9 maanden!

Groetjes,
mv Tijs

quote: ellen29 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-08-2007 20:55:48'));

ik rook straks mijn laatste sigaret! Ik heb als het goed is dit weekend mijn eisprong gehad, was meteen ook de eerste poging voor het tweede kindje. Nu dus stoppen met roken!
Laten we elkaar maar een beetje steunen, wordt moeilijk genoeg.

groetjes, Ellen

PS je wordt er inderdaad minder vruchtbaar van, maar bij ons was het bij de eerste in 1 keer raak, ondanks dat we allebei rookten. Geldt dus niet altijd.

Hallo Ellen! Ik heb nog 1 sigaret in mijn pakje zitten.... dus mijn laatste sigaret is in zicht! Veel succes met stoppen.... heb je nog bepaalde technieken om je er door heen te helpen? Ik ga gewoon gelijk voor de cold turkey zeg maar...

Hoi lele,

Ik ben op 1 augustus gestopt met roken, samen met mijn vriend. We hebben het huis helemaal schoongemaakt, alle asbakken weggegooid en alle kleding gewassen.
De eerste  dagen vond ik verschrikkelijk moeilijk: ik vond dingen als een film kijken, stappen en  spelletjes doen  niet meer leuk zonder sigaret! Ik dacht, dan kan ik net zo goed gewoon naar bed gaan. Ik had gewoon geen zin meer om leuke dingen te doen.
gelukkig ging de tweede week al beter. Toen dacht ik er steeds minder vaak aan. Alleen 's avonds bleef ik het moeilijk hebben.
Nu ben ik al bijna 3 weken gestopt en het wordt alleen maar makkelijker: er gaan dagen voorbij dat ik helemaal niet meer aan een sigaret denk. dat had ik nooit verwacht.
Ik hoop wel dat ik snel zwanger word, want dat is natuurlijk waar je het allemaal voor doet. Hoewel, een vriendin die nooit heeft gerookt zei tegen mij: je stopt toch niet voor dat kind, je doet het voor jezelf! Je wil toch zelf stoppen?
Daar zit ook wel weer wat in, nietwaar?

NOu, ik wens je veel succes. Als ik het kan, kun jij het ook!

Liefs Eefje

hallo meiden, ik stop pas met roken als ik zwanger ben, ben in het begin wel gestopt, maar stress en drukte is ook niet alles. Het heeft overigens ook niks geholpen met zwanger worden, dus blijf gewoon doorroken tot dat ik zwanger ben. Ik rook trouwens niet veel en in ieder geval al veel minder dan voodat ik gestopt was.

Liefs Yvonne

hoi meiden,

ik ben de eerste week van maart gestopt met roken. ik rookte gelukkig maar een paar sigaretten per dag dus ik heb er geen moeite mee.

succes!

Groetjes,
sara

Terug
Bovenaan