wie dacht ook de pil de deur uit en dan de sigaretten ook

He meiden!

Op de dag dat ik de laatste pil heb ingenomen heb ik ook mijn laatste sigaret gerookt!
Dit is nu een maand of twee geleden. Het gaat me eigenlijk wel makkelijk af. Ik weet waar ik het voor doe natuurlijk!
Tuurlijk heb ik mijn moeilijke momenten maar dan denk ik weer aan een mogelijke zwangerschap en dan gaat het wel weer.
Ik was wel een stevige roker hoor! Iedereen dacht dat het me niet zou lukken maar gelukkig toch!! Heb me wel van te voren ingedekt.
ik zei vroeger altijd, als ik stop met roken dan weet je ook dat ik ben gestopt met de pil!
Beetje dom natuurlijk... nu zou iedereen weten waarom ik was gestopt met roken... dus een aantal maanden voordag ik zou stoppen heb ik al lopen rondbezuinen dat ik stop met roken om te sparen voor bepaalde dingen hihi. Veel mensen zijn erin getrapt behalve mijn ouders en zusje.. die wisten meteen hoe laat t was!
maarja...
iedereen succes met stoppen of het volhouden!

Jacqy

Hoi jacqi84,
Ik herken je verhaal. Ik heb altijd aangegeven dat ik niet snel zou stoppen met roken en als ik het zou doen dan leek het me duidelijk waarom.  Ik was ook een verstokte roker. Echter heb ik dit keer maar een enkeling gezegd dat ik ging stoppen met roken. En weet je wat lachen is? Er is maar een enkeling die het opvalt.   Vooral niet-rokers hebben het geeneens door. Ik had dit keer ook niet constant vragen en opmerkingen in de trant van: Hoe lang ben je al gestopt/wat knap dat je gestopt bent, etc
Ik weet dat ik bij mijn vorige stoppogingen daardoor alleen  al zenuwachtig werd. Kortom het valt ze niet eens op, dus geen vragen over roken en geen vragen over het hoezo!!!
liefs,
          sterretje

Terug
Bovenaan