wie drinkt wat en hoeveel??

quote: Eveline24 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-03-2007 10:09:24'));

Hoi,

Rooibosthee mag je ook gewoon geven? Misschien lust Esther dat ook wel. Lijkt me lekkerder tussendoor dan lauwwarm water. Dat drinkt ze wel, maar ze gaat na een tijdje piepen...ja, zou ik ook doen als ik dat in m'n mond kreeg, hihi!

Groetjes,

Eveline

ja,dat mag.ik weet alleen niet of ze het lust.boas niet.ik maak zogezegd de fles aan met de thee,maar owee als hij te sterk is.
maar probeer het eens zou ik zeggen

hallo allemaal, ik ben nog nieuw maar wil alvast wel reageren hierop. Ik lees al wel een heeele tijd mee,en vind het erg leuk om te lezen wat er allemaal geschreven wordt.Ik vind het dan ook leuk om mijn ervaringen met jullie te delen.
Wie: monique,moeder van jorik vandaag 9 weken(19-1-2007)
                ben zelf 35   woont in bergschenhoek
wat:   notrlon omneo, 5keer 180cc+6 schepjes,giet dan af tot 180.ik voer het geleidelijk op tot 200cc.Jorik komt nog steeds 1keer in de nacht

oja,jorik is 6160 gram en61 cm,vlgs mij de zwaarste tot nu toe van allemaal.noem hem liefkozend dikkertje dap,terwijl hij dat niet is.maar je zou het haast denken als je de andere gewichten leest.

gr.monique

Terug
Bovenaan