Wie gaan er dit jaar ook trouwen?

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,
ik kwam erachter dat er 2 meiden dit jaar gaa trouwen, en wel op 1 juni.
Wie nog meer?

Wij trouwen op 25 mei.

Mijn vriend wou nooit trouwen, maar nu we al 2,7 jaar bezig zijn met kinderen krijgen, besloot hij om me te vragen, zodat we samen hier op kunnen focussen. Het zwanger worden wordt nu wat naar de achtergrond geschoven. En hij is nu al supertrots dat hij het nu over "mijn vrouw" kan hebben. Heerlijk toch. Eindelijk gaat een droom van mij in vervulling. Ben erg benieuwd hoe de dag gaat lopen.

Hoever zijn  jullie  al met de voorbereidingen?
Ik hoor het graag.

Liefs van Gré

Hoi Gre,

Allereerst van harte gefeliciteerd!
Wij trouwen dit jaar ook namelijk 1 juni.
We zijn nu ruim 4 jaar samen, en in Okt 2006 zijn we voor 3 weken naar Amerika geweest. Hier heeft hij me ten huwelijk gevraagd, echt heel romantisch!

We zijn al aardig opweg met de voorbereidingen. Deze maand komt mijn jurk binnen echt spannend! Deze week hebben we de band voor het feest geregeld.  

En hoever zijn jullie?

Liefs Linda

De band is geregeld, mijn jurk heb ik al 3 maanden thuis hangen. Was liefde op het eerste gezicht. En lekker goedkoop, want de bruidsmodezaak hield ermee op.
Mijn mannetje is met me mee geweest, en vond hem super. Lekker samen heen.
Ik zag hem in de etalage hangen, en omdat ik van apart hou, was dit hem direct.
3 dagen na het aanzoek, had ik de jurk al.
Hij moet 3 weken voor de dag, nog passend gemaakt worden. Ik heb maat38 en de jurk is maat 40.
Mijn mannetje heeft hem betaald, ach straks is alles toch van ons samen, maar vond het wel een leuk gebaar.
Hij heeft het pak ook al, gekregen van zijn ouders.
Heb de proefdruk van de kaart binnen, maar er moet nog wat veranderd worden.
Als het mee zit zijn ze volgende week klaar en dan kunnen ze eigenlijk wel de deur uit. iedereen vraagt al naar het kaartje, moet alleen zelf nog een kaartje maken voor de dag-gasten.
Ringen moeten we nog, en ik moet nog bezig met de bedankjes.
Heel veel dingen kunnen pas een paar weken van tevoren geregeld worden.
De tijd gaat nu wel hard.
We hebben 2 bruidsmeisjes en 2 bruidsjonkertjes. Mijn schoonmoeder is druk bezig om onze kleren in het klein na te maken voor de kinderen.
Erg leuk en spannend allemaal.

En jullie?

Liefs van Gré

Wat spannend allemaal he?!

Mijn aanstaande heeft zijn pak ook al, ik weet trouwens niet hoe hij er die dag uitziet.
En hij ook niet van mij.
Wij wonen op een boerderij en houden het feest in de schuur.
De kaartjes en bedankjes zijn al geregeld.
Ook de kapper en visagist zijn geregeld.
De corsages en het boeketje moeten we nog uitzoeken.
We gaan uit eten met de naaste familie en de ceremonimeester rijdt ons in een voor ons onbekende auto naar de trouwlocatie.
De fotograaf hebben we ook al alleen de locatie om de reportage te maken nog niet.

Het met de bruiloft bezig  zijn is trouwens wel een goede afleiding.
We zijn nu ruim een jaar bezig met onze kinderwens, en de laatste tijd ben ik er veel rustiger onder en ben ik me meer aan het voorbereiden op de GROTE dag.

Liefs  Linda

Goede zet hé, van die mannen. Andere afleiding.

Mijn nicht doet bij ons de foto's, dit kan ze goed, want ze heeft al 20 reportages gedaan.
allemaal voor de hobby. We zeggen allemaal al, dat ze voor haar zelf moet beginnen, maar dat ziet ze nog niet zitten.
De auto hebben we nog niet. Er zijn wel iedeeën, maar nog niets vast.
Mijn broer werkt bij een hoveniersbedrijf dus moete nog met hem om de tafel.

Wat leuk dat jullie in de schuur het feest geven. Wel apart.
En spannend dat jullie elkaars kleding nog niet hebben gezien.
Ik wilde een goed keuring van mijn mannetje, ook omdat ik iets aparts wilde. Ik zag het ook niet zitten om met anderen op jurken jacht te gaan.
Vooral mijn schoonmoeder niet, lieve vrouw hoor, maar ze had deze jurk niet verwacht. Ze schrok nogal. Ach, ik zei al tegen haar, je kent me dus niet goed genoeg. Zelfs voor haar eigen zoon had ze iets naders in gedachten. Dit wilde ze eerst ook door drukken, maar mijn mannetje vond het echt niets. Hij houdt niet van die 3 delige pakken, met stropdas of strik. Nu heeft hij wel een zwart pak, maar met een aparte blouse, wat erg leent om géén stropdas bij te dragen. Ze moest even aan het idee wennen, maar vind het nu ook wel een uitdaging om de kleding na te maken. Dit kan ze ook goed. Zelf heb ik niets aan mijn eigen moeder, dus ik waardeer haar interesse ook wel. Ook al liggen we niet altijd op 1 lijn, wat de bruiloft betreft.

Wat hebben jullie als bedankjes?
Wij laten champagne glazen graveren, met daarin suikerhartjes. Heb zelf iemand geregeld om dit te doen, want via internet werd het erg prijzig. Ik moet zelf nog wel alles inpakken, strikje erom en kaartje eraan hangen, maar dit vind ik leuk om te doen.

Ik ben trouwens 29 jaar en woon in friesland en jij?

Gré

hallo meiden

jaaaaaaa wij gaan ook trouwen  in juni en alles is albijna geregeld heb er echt zin in nu willen we als verassing zwanger proberen te raken.
en dan met de bruiloft bekend maken.
we gaan nu voor ronde 2 hopen dat het lukt maar we hebben alle tijd als het niet meteen lukt.

groetjes karin  

hoi Gre,

Je gelooft het niet, maar wij wonen ook in Friesland, namelijk Aldeboarn. Waar in Friesland wonen jullie?

Als bedankjes hebben we blikjes met een opdruk die hetzelfde is als de trouwkaartjes.
Wat we in de blikjes doen weten we nog niet, moeten we nog ff over nadenken.

Waar in Friesland trouwen jullie??
Wij in Grou, het oude raadshus.

Maar hoe lang zijn jullie nou ook alweer bezig voor een kleine?

We houden elkaar op de hoogte!

Liefs Linda
Oant sjen!

Hoiiii,

Wat leuk zeg....

Wij gaan 5 juni trouwen, hahaha.
De jurk is al binnen, moet nog wel ingenomen worden. Het pak is besteld, de kleding van de kinderen zijn al gekocht. Onze tante maakt de foto's. De boer (waar mijn paard staat) is onze chauffeur.
De kaartjes zijn al verstuurd en de bedankjes maak ik zelf. Ik maak kaarsen met een duifje erop en dan een kaartje eraan. Een neef is DJ, dus die doet de muziek, de locatie en al zijn ook gereserveerd. Visagiste is geregeld, alleen heb ik nog geen kapster
Heerlijk om daar mee bezig te zijn.
We zitten nu in ronde 1 en gaan nu voor een 3de. Ik heb een zoontje van 6 en een dochtertje van 3,5

Terug
Bovenaan