Wie gaan er dit jaar ook trouwen?

Hoi lieve meiden,

Wij gaan pas in 2009 trouwens. En wel op de datum 21-09-09 (21-09-02 hebben we verkering gekregen) En ik vind 2009 er dan wel leuk bij staan.
We gaan op curacao trouwen!!
En gaan misschien dit jaar of anders volgend jaar even kijken hoe het daar is.

Lijkt me zo lekker om op het strand te trouwen en daarna met dolfijnen te zwemmen zie het al helemaal voor me.

Mijn vriend is het allemaal al  aan het plannen.
Dit moet je ook wel heel snel reserveren.

Nou meiden allemaal een hele mooie dag toe gewenst!!!

Liefs Inge

hoiiii, hoe gaat het met iedereen?
Heb gisteren een afspraak gemaakt voor mijn proef make-up. 28 Maart.......Heb er nu al zin in.
Hoelang nog voor jullie je NOD hebben?

Hallo,

Wij willen ook trouwen dit jaar in de zomer.
We weten alleen nog niet zo goed hoe en wat.
Het kost best wel wat geld trouwen, althans.................dat vermoeden heb ik nu en we willen ook verhuizen en we gaan voor een tweede kindje.
Ja dat zijn dan best wel wat kosten op elkaar.

We zouden het feest houden bij mijn schoonouders thuis, die hebben een groot huis met veel grond, dus daar kunnen we het houden.
Eten en taart is ook het probleem niet.
Het zou dan meer neerkomen op de kleding en het trouwen zelf zeg maar.

Hey als ik   het er zo over heb, dan valt het nog wel mee!
Nou ja dan zit je nog met de ringen natuurlijk........

Hoe doen jullie dat allemaal met geld?
Wij zijn in juli 5 jaar samen en we gaan voor een tweede kindje. We zouden het dus heel fijn vinden om nog te trouwen dit jaar.
We zijn er echt aan toe.

Groetjes Gerrie.

ha gre

wij gaan dus trouwen op 1 juni van dit jaar .
21 april ga ik m'n jurk voor de eerste keer afpassen
heb m'n jurk samen met m'n aanstaande man gekocht we waren voor de grap naar zo'n show gegaan waar ook verkoop bij was wij samen snuffelen tussen de jurken en steeds hadden we de zelfde smaak toen ik de eerste jurk aan had (was de jurk die ik zelf het mooist vind) en de kleed ruimte uitkwam en hij mij zag viel hij bijna van de bar kruk dus dat was voor mij heel duidelijk die moest het worden nou nu dus afpassen spannend hoor ik laat hem alleen nog wel even in de winkel hangen en ga hem dan eerste week van mei nog een keer passen dan kan hij nog vermaakt worden als het moet.

de kapper is al geregeld die vind het zo leuk dat toen ik het zei ze meteen een boek ging halen met trouwkapsels echt heel gaaf

het stadhuis staat vast de feest locatie's ook

onze ceremoniemeester vind het super om te helpen zelfs z'n vriendin helpt mee

alleen de band en de bleomen moeten nog geregeld worden

o ja en de verlovings ringen moeten gepolijst worden omdat dit dus ook de trouw ringen zijn

afgelopen dinsdag zijn we in onder trouw gegaan wel jammer dat het regende

maar ja beter regen met de onder trouw dan regen tijdens de trouwdag

nou tot horens bedankt voor je interesse

grt bezig bijtje

Hallo meiden

ook wij gaan dit jaar trouwen en wel op 15-06-2007!
de voorbereidingen zijn voor het grootste deel klaar en ik  mag maandag mijn jurk gaan passen! Mijn manneke heeft zijn pak ook al uitgezocht maar we weten niet van elkaar wat we aan hebben. Erg spannend allemaal.
het is idd wel een goede afleiding voor het zwanger raken. wij zijn nu een jaar bezig en zitten in de mmm en zijn met clomid ronde twee bezig. Ook wij hopen natuurlijk dat we zwanger zullen trouwen maar...... dat wachten we maar even af... helaas hebben we dat niet voor het uitkiezen...
Nou allemaal een super fijne dag en natuurlijk toi toi met het zwanger worden..
Zijn er nog meer meiden uit Limburg??? :)

xxx Niekje

Terug
Bovenaan