wie gaan er nog meer in maart voor het eggie??

A

Anoniem

Guest
hoi

ik zou het leuk vinden om te kletsen met  meiden die ook in maart voor het eggie gaan. Het lijkt me leuk om elkaar er vanaf ronde 1 echt doorheen te slepen. En ook prive wat heen en weer te mailen.

liefs gridje

Hej Gridje,

Wij gaan ook in maart voor het eggie (eindelijk!!!) Ben momenteel aan het ontpillen... Kan bijna niet wachten tot het maart is, hb jij dat ook?

Groetjes Liset

Hoi,

Ik hoop dat wij ook in maart voor het eggie gaan.
Dat was tenminste  de bedoeling, totdat mijn vriend aan gaf te twijfelen.
Nu weet ik het nog niet zeker.
Als mijn vriend van mening veranderd zal ik me ook bij jullie voegen.

Succes.

Liefs Mickey79

hoi liset,

ja ik kan ook niet wachten.... mijn man wil eigenlijk nog wat langer wachten omdat we eerst nog wat verbouwd willen hebben voordat er een kinderkamer kan komen, maar ik vind dat als het gelijk raak is we daar nog 9 maanden de tijd voor hebben!!!

En vaak doen de meeste stellen er een tijdje over om zwanger te raken....

Maar februari kan niet snel genoeg voorbij zijn.

Wanneer ben jij gestopt met de pil??
Ik heb begin februari mijn mirena spiraaltje laten verwijderen, ben 13 januari voor de eerste keer ongesteld geworden mijn NOD is als het goed is nu 10 februari maar dat weet ik niet zeker, ben er maar vanuit gegaan dat ik een cyclus heb van 28 dagen.... we hebben deze maand veilig gevreeen, dus zwanger kan ik nog niet zijn. Eerst eens 2 maandjes wachten (ook al duurt dat erg lang) of mijn lichaam 'normaal'is na die jaren van anticonceptie....

liefs gridje

Hoi,

Ik heb een vraagje... Waarom willen jullie eerst ontpillen?? Kan het kwaad voor de baby als je nog hormonen van de pil in je bloed hebt zitten ofzo??? Ik ben zelf half dec. gestopt met de pil ( na bijna 3 jaar slikken) en wil dolgraag weer  zwanger worden... Wat ik op andere sites hierover heb kunnen lezen, is dat het stoppen met de pil alleen invloed heeft op je cyclus, maar niet dat het schadelijk is voor de baby..
Ik ben heel benieuwd naar jullie reactie..

Liefs Mylene

Hej Gridje,

Mijn vriend wilde ook eerst nog even wachten, want wij moeten ook nog verbouwen voordat er een kinderkamer kan komen. Daar gaan we in februari mee beginnen.
Ben begin januari gestopt met de pil en de 14e voor het eerst ongesteld geworden. Mijn NOD is dus 9 februari, als ik ten minste een normale cyclus heb. Heb het deze maand alleen niet helemaal veilig gedaan, dus er is een kleine kans dat ik deze maand al zwanger ben, maar dat zal helaas wel niet.
Veel liefs Liset

Hoi mylene,

Zover ik weet is t het beste om eerst 1 of 2 gewone menstruaties af te wachten totdat je zwanger wordt, maar volgens mij is het idd niet schadelijk om gelijk nadat je met de pil bent gestopt  zwanger te worden. Ik ben vooral eerder met de pil gestopt om te weten hoe mijn cyclus is.

Groetjes Liset

hoi mylene,

Ik heb een mirena gehad. Maar voor mij persoonlijk vind ik een paar maanden rust gewoon prettiger in mijn lijf. Ik ben vorig jaar van de pil overgegaan op de mirena omdat mijn hele hormoonhuishouding in de war lag. Met die mirena ging het stukken beter en ik voelde me na jaren pas weer goed.

Wij hebben daarom besloten om voor mijn eigen lichaam, gezien dat mijn hormonen al een keertje overhoop gelegen hebben, een paar maandjes te wachten. En even te kijken of mijn lichaam weer de oude is met betrekking tot mijn cyclus e.d

liefs gridje

Terug
Bovenaan