wie gaan er nog meer in maart voor het eggie??

Hallo allemaal,

Heb vandaag de  gekregen ,na 5 dagen overtijd te zijn geweest,
maar ja nu gaan we er deze maand maar weer tegenaan.
Dan is mijn nod 1 april,dus succes allemaal en laten we hopen op een vruchtbare maand.

Groetjes cindy

hoi meiden,

ik zal jullie even updaten... Wij zijn in februari al voor het eggie gegaan. We hadden besloten dat die ene maand ook echt niets meer zou uitmaken. Ik was  7 dagen overtijd en toen toch 's. Dus een cyclus van 35 dagen. Nu ben ik maar weer uitgegaan van 35 dagen, en is mijn NOD 24 maart. Dus volgende week komt mijn ei, dat denk ik tenminste want zeker weten doe ik het niet. We hebben deze maand ook niet veel tijd om daar over na te denken, want we hebben het erg druk..... maar misschien is dat wel positief!

Ik wens jullie allemaal een vruchtbare maand!!!

liefs gridje

Hallo allemaal!
Wij gaan ook voor het eggie!! We zijn 1 februari zo'n beetje begonnen, maar door veel drukte en stress met het verbouwen van ons huis, gaan we er nu echt voor! Graag wil ik met jullie mee kletsen om zo even alle gevoelens/twijfels te delen!
Het is toch al zoooo spannend!

Hebben jullie ook besloten om het stil te houden tegen familie en vrienden? Wij wel en dat maakt het soms ook wel een beetje moeilijk hoor! Maar misschien helpt dit wel!!

Succes allemaal!

Hoi Begin,

wij houden het zeker stil voor familie/vrienden. Stel dat het zwanger raken niet/moeilijk gaat, en je 'verwachtende' bilkken krijgt, lijkt me erg vervelend. Daarnaast vind ik het leuker om te zeggen als het raak is, dan te zeggen dat we ervoor gaan...

Ukkie26

Hallo Ukkie,

vind je dat soms niet moeilijk om stil te houden? wij zijn vorig jaar getrouwd, en dus echt aan alle kanten worden we gevraagd naar onze kinderwens.

maar om nu elke maand je ongesteldheid te delen met iedereen, is ook niet echt alles he?! ;-)

Ben je al lang bezig?

Begin

hi,mijn vriend en ik verlangen naar ons eerste kindje. Ik ben gestopt met de pil sinds 18december 06. mijn cyclus was met de pil heel juist en stipt 28 dagen.na de eerste maand zonder pil kwamen mijn maandstonden niet, enkele testen gedaan allemaal neg. na een goede 10dagen overtijd waren ze daar. tweede maand terug hetzelfde liedje, nu maar 4dagen overtijd, wel bloedonderzoek laten doen omdat ik ziek ben (griep) om te weten welke medicatie ik zou mogen nemen. het resultaat: niet zwanger. en op  2maart mijn maandstonden.

hopdelijk hebben we deze maand meer geluk en we blijven ervoor gaan hé.

ik wens iedereen veel strerkte toe deze maand.

Hoi Begin,

nee, stilhouden vind ik niet moeilijk. Wij zijn in juni 5 jaar getrouwd, dus de vragen over kinderwens (en vragen als: wanneer komen de kinderen...) die hebben we al vaak genoeg gehad. Mijn (ons) antwoord: als het zover is, zal ik het je vertellen. Dan snappen de 'vragers' snel genoeg dat zij NIET kunnen bepalen of en wanneer jij kinderen krijgt...

Ukkie26

quote: gridje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-01-2007 16:53:43'));

hoi

ik zou het leuk vinden om te kletsen met  meiden die ook in maart voor het eggie gaan. Het lijkt me leuk om elkaar er vanaf ronde 1 echt doorheen te slepen. En ook prive wat heen en weer te mailen.

liefs gridje

Terug
Bovenaan