wie gaat er bij jullie snachts uit bed

hoi damens
wil even me hard luchten
ik weet wij vrouwen kijken heel anders na dingen dan mannen

het probleem is mij zoon slaapt niet door savonds helaas
ik geef borstvoeding dus mij vriend vind dat ik het moet doen
nu heb ik gezecht ik geef het snachts niet meer wil afbouwen voeding geven voor de nacht dat milan leerd door slapen
nou loopt milan al een tijdje te spoken nachts en is dan wel is elke uur wakker
soms valt hij in slaap met speen soms met me borst
en als ik aan hem vraag of hij het een keertje wil doen zegt hij
jah ik moet morgen werken jij niet
hij zit elke dag thuis doet het huishouden en de kids
ik hem me slaap nodig
ik vind wel dat jij soms ook wel voor dem kleine kan zorgen nachts
ik heb al meer dan een jaar niet meer doorgeslapen nachts want zoals je weet als je zwanger ben moet je snachts ook altijd uti je bed om te plassen
dus zit er wel door heen
heb ook op het forum het verhaal over mij zoon dat hij heel moeilijk is veel huilt
ik stor me ook aan het gedrag van me man want hij gaat vaak na 2e pas naarbed
terwijl ik 11 uur al ga want ijk weet dat ik er uit moet
ook gaat hij om de week lekker de stad in met zijn voetbal vrienden
en dat doe ik maar 1 keer in de maand

hoe gaat diot bij jullie nog advies
danielle mama van milan

hoi,

nou ik kan je gerust stellen hoor, mijn man is idem dito, jij geef borstvoeding maar ik gaf en geef nu nog steeds flesvoeding en hij is er echt niet een keer uit geweest heb drie kinderen en bij de eerste heeft hij dat wel een paar keer gedaan, ( dit is overigens) 15 jaar geleden maar de twee daarna niet, hij verschoont ook geen luiers doet ze niet in bad doet geen klusjes in huis helpt niet met boodschappen doen komt gewoon binnen eerste vraag wat eten we eet, drinkt pak de afstandbediening kijk tv speelt een ruime tien minuten met de kleinste van nu bijna 6 maanden geef antwoord op de oudste kids hun vragen gaat douchen en vertrekt want hi heeftj iedere avond    wel wat te doen
ook verwacht hij dat het ontbijt s,morgens klaar staat en zn werkbrood moet klaar staan en nog veel meer maar ik ben er nu wel aan gewend wij hebben daar zoveel over gepraat geruzied we komen er niet uit, hij  zit in het ouderwetse patroon vast ik werk buiten en jij binnen dus jij doet deze dingen dat hoort wat heb je anders te doen maar ik snap precies wat je bedoelt en na vijftien jaar heb ik ok zoiets van ik heb er afen toe echt genoeg van, ik zou ook geen kindjes meer willen onder deze omstandigheden want al heb ik iedere keer weer hoop het komt altijd weer allemaal op mijn schouders terecht en ben echt helemaal uitgeblust, iedereen zegt die mij tegenkomt van zo die wallen en waar zijn je kilo,s gebleven haha ik antwoord niet eens heb ik geen zin meer in, hij was een paar dagen weg nu en ik moet je zeggen heb hem niet eens gemist had zoiets van lekker rustig hoef ik alleen maar nederlands te koken of iets anders en geen gezeur met werk brood en etc etc hij is op dit moment voor mij nog eens een extra zak bagage die op mn rug zit en op het moment dat ie er niet is ( ik heb toch niets aan hem) heb ik tenminste in ieder geval niet zijn sores aan mijn hoofd,   ik zou zeggen praat eens met hem misschien helpt het bij jullie wel de mijne is zo gekomen op deze wereld en vertrekt ook weer op die manier.. heb geen illusies wat dat betreft..heb ook geen ouders of familie die eens zegt ga jij maar eens lekker destad in of een bioscoopje pakken wat dat betreft ben ik helemaal op mijzelf aangewezen heb wel een schoonzus maar die woont en een eind weg en heeft zelf vijf kinderen dus dat schiet ook niet op..

groetjes en sterkte bianca

Hoi,

Ik zie dat ik niet mag klagen en dat ga ik dan ook niet doen.
Kyra slaapt al door sinds ze vier weken is dus heb geen probleem dat ik elke nacht mijn bed uit moet. Nou wordt iedereen snachts wel eens wakker en kyra dus ook wel eens.
En nou moet ik me denk ik gaan schamen want ik wordt niet wakker. Kyra kan liggen schreeuwen maar ik hoor het niet... Mijn vriend gaat dus zijn bed uit. Pas als hij terug komt in bed wordt ik wakker....
Mijn vriend vind het gelukkig geen probleem en heeft niet zo iets van ja maar ik moet morgen werken want vaak moet ik de volgende dag ook werken.

Mijn vriend liet mij in het begin ook alles alleen doen.... op een gegeven moment ben ik zo ontzettend boos geworden omdat ik zo ontzettend moe was.... sindsdien is het goed verbeterd.
Ik zou het zeker niet pikken als mijn kerel zo zou doen..... hij heeft toch ook voor het kind gekozen en niet alleen jij. Niet alles hoeft op de mama neer te komen... die heeft ook nog een eigen leven.... en vooral veel rust nodig!!

Groetjes,

Frieda

hey bianca
ben niet eingste nee
wel klote dat jij niemand hebt die ff een uurtje kan opassen
dat zijn dingen die heb je echt nodig
uit welke omgeving kom je
hou oud zijn jouw kids
als je misschien wil msn lijk me leuk
dma_mangelaars@hotmail.com
iemand die ook in mij schuitje staat
danielle

Hoi dames,

als ik deze stukjes zo lees mag ik heel erg blij zijn met mijn man. Hij doet alles met onze mannen. Hij gaat er s'nachts net zo goed uit. Het ligt er maar net aan wie hem het eerste hoort. Soms ben ik al een aantal keer geweest en dan geef ik mijn man een behulpzame duw of trek het dekbed van hem af, maar dat vind hij niet erg. Nu ben ik daar vooral blij mee, want als mijn man Stijn een speentje geeft slaapt hij verder, maar als ik een speen geef heeft Stijn iets van: ga weg met die speen, ik wil aan de borst. Hij weet heel goed wie er bij hem komt. Ook verschoont mijn man hem, doet hem in bad enz.... Door de weeks doe ik het huishouden maar op zijn vrije dagen helpt hij net zo goed mee. Hij is zelfs de enige leesvader van de school!!!

Groetjes van Marloes

IK! Mijn man wordt echt nergens wakker van......... dus ook niet van de kleine.
Hij heeft wel eens gezegd: maak me maar wakker dan ga ik er wel eens uit om de fles te geven. Maar dat lukt dus echt niet. Hij is gewoon een vaste slaper; daar heb ik me maar bij neergelegd. Ik maak gewoon licht aan op de slaapkamer, geef de kleine de fles en verschoon hem ook nog op bed maar manlief slaapt heerlijk door.
Ben ik jaloers op hoor....ik ben het tegenovergestelde... word overal wakker van.

Hallo dames,

Ook ik ben in het bezit van een man die eruit komt 's nachts als een van de kinderen huilt, alleen heb ik ze vaker al eerder gehoord en wordt hij alleen even wakker. Maar als hij eerder wakker is dan gaat hij er ook uit.
Verder speelt hij veel met de kinderen, doet ze in bad, verschoond de jongste enz.
Het huishouden komt grotendeels op mij neer, maar ik werk veel minder, maar als het echt moet of zo uitkomt dat draait hij zelfs daar zijn hand niet voor om.
Hij zegt altijd wel, jij bent veel makkelijker in dat soort dingen, dus als het kan dan laat ik het liever jou doen, maar ik doe het wel.

Liefs Saskia

Hallo,

Ik heb ook gelukkig een man die er niet voor om draait snachts er even uit te gaan.
Ook doet hij de kleine in bad. Hij verschoont de luier . Aankleden smorgens niet. Hij is smorgens wat moeilijker in wakker worden dan ikzelf. Zondag is het douchedag en doucht hij met de kleine man.

Ik geef zelf ook borstvoeding. Wel geef ik hem bij de laatste voeding nog 50 ml extra de ene keer afgekolfd en de andere keer flesvoeding.
Ik hoorde uit andere ervaringen dat de man zich niet zo betrokken kan voelen bij het kindje als de moeder borstvoeding geeft. Dit heb ik eens nagevraagd bij mijn vriend en hij bevestigde dat. Nu ben ik overgaan op flesvoeding om 19.00 uur de een na laatste voeding voordat hij op bed gaat. Mijn vriend geeft deze. Nu voelt hij zich veel meer betrokken bij de kleine man en ik heb even de avond wat meer tijd voor mijzelf.

Moet zeggen ik kon af en toe wel even het huis uitrennen had ik even de vier muren gehad. Ik ging dan even een kwartiertje op de fiets het dorp om en kwam weer fris binnen dit hielp wel.

Verder komt het huishouden op mij neer. Ik wil dit dan ook graag doen zit tenslotte nog thuis. Ik doe alles als de kleine man lekker licht te slapen snel een uurtje. als hij in de box ligt te spelen dan ren ik na boven en doe ik het daar even.
Verder uitgebreide dingen doe ik als mijn vriend thuis is en de fles geeft.

Mijn voedingsmomenten zijn:

05.00 ( toen de klok terug ging)
08.30
(09.45 ga ik soms samen douchen en na douchen valt hij in slaap)
12.00
15.30
19.00                                        ( flesvoeding gegeven door mijn vriend)
(19.30  gaat hij lekker in bad)
21.30 of 22.00 uur

Hij slaapt vanaf 5 weken door ( maar niet als hij zo zijn daagjes heeft!)

Groeten

Diarich

PS

Persoonlijk zou ik het niet nemen dat mijn man bijna niks zou doen.

Terug
Bovenaan