wie gaat er bij jullie snachts uit bed

Hallo allemaal,

Mijn man gaat er 's nachts niet uit, met de reden dat hij niet wakker wordt en echt niet wakker is te krijgen. Eer dat hij wakker is ben ik zo wakker dat 't geen zin heeft.
En ik kan er beter tegen, dus ik vind het niet erg. En Feline slaapt meestal door, alleen als ze ziek is wordt ze wel eens wakker en verder bijna nooit.

En ik werk 2 dagen en mijn man 5 dagen dus ik doe eigenlijk het hele huishouden, alleen koken doen we om beurten. En uiteraard de vaatwasser en keuken opruimen en koffie en drinken pakken, dat doet mijn man meestal.
Zo is het eerlijk verdeeld, ik zou er niet tegen kunnen als hij totaal niks doet.

En voor Feline zorgen doen we samen als mijn man thuis is. En ik kan gerust gaan winkelen in het weekend of aan avondje weg, mijn man kan prima alleen voor Feline zorgen, de eerste dagen dat ze net geboren was moest dat ook wel, omdat ik bijna niks kon, dus hij kan het echt heel goed!

Jammer dat sommige mannen echt zo ouderwets zijn ingesteld dat ze niks doen. Mijn man zegt vaak tegen me dat ik maar iets leuks moet doen met Feline en het huishouden doen we dan 's avonds wel.

Ik hoop dat sommige mannen wat meer gaan doen, want het lijkt met niet leuk zoals het bij jullie gaat.

groetjes Mariska

ik
Mijn man wordt echt nergens wakker van...

Nou moet ik wel zeggen dat Joëlla al de hele nacht doorslaapt sinds 2 weken (vanmorgen werd ze pas om 9 uur wakker!!!)
Maar daarvoor moest ik er ook altijd uit...

Soms baalde ik daar wel van..Mijn manis namelijk bezig met het opzetten van een eigen zaak en dus ook gewoon elke dag thuis..

Verder verdelen we wel alles..
Het badje is zijn ding.. Dat doe ik dan weer bijna nooit..
en vanaaf week 3 ga ik ook gewoon soms een avondje weg..
Rutger kan prima met zijn dochter opschietten;)

Het huishouden doe ik voornamelijk.. Dat ligt vooral aan mijzelf.. Ik kan iet tegne trope dus pak vaak voor Rutger beneden is al dingen aan.. Niet dat hij dat erg vind;)

Hallo,

Ook ik mag er 's nachts uit. Mijn man wordt ook nergens wakker van!!! En soms denk ik dat ie wakker is, maar dat is ie dan dus echt niet. Je kan dan hele gesprekken met hem voeren alleen weet hij er de volgende dag niks meer van.

In huis doet hij eigenlijk ook niks meer sinds de bevalling!! Afwassen is hem zelfs te veel geworden. Daar heb ik soms ook echt wel de pest in.

Groetjes sylvia

hoi dames

als je zo jullie stukjes lees besef ik pas weer hoe blij ik moet zijn met mijn mannetje, mijn vriend is yugoslavische en in hun cultuur is het gewoon dat de vrouw alles doet.

mijn vriend moet er om 5 uur uit dus door de weeks laat ik hem altijd lekker slapen, maar in het weekend maak ik hem snachts wel eens wakker om de kleine de fles te geven en daar doet hij nooit moelijk over, ook doet hij in het weekend (uit zich zelf) het huishouden em met de kleine doet hij ook alles lekker wandelen in badje en dat soort dingen. wel is het zo dat die onze kleine meid nu pas steeds leuker gaat vinden nu ze lekker kan lachen en de oren van je hoofd brabbel.

suc6 met de mannen dames

groetjes msms van djesslyn 11-06

Hoi hoi,

wij hebben ook weleens een strubbelingetje gehad.
Omdat ik er atlijd uit moest om Dylano de fles te geven.
Het heeft wel geholpen.
Maar ik heb wel zoiets van... Ik ben veel vaker thuis, dus vind ik het niet erg om hem 's nachts de fles te geven (Dylano was al met 6 weken van de nachtvoeding af hoor).
Maar het breekt je wel op, dat weet ik ook wel.
Ik doe Dylano 6x per week in bad, zondag is zijn dag.
Toevallig zei hij eergister: vind je het goed als ik hem donderdag in bad doe?
Ja tuurlijk zei ik, vind ik harstikke lief van je!!
Mag ook wel gezegd worden tuurlijk hé?
Verder doe ik het huishouden hier allemaal.
We dweilen 1x in de week, dan dweilt hij, en ik stofzuig vantevoren.
Dat doen we in het weekend.
Voorderest hoeft hij niet veel te doen.
Ja... zn spullen opruimen, maar dat wil nog niet altijd lukken, maar ja... dat zijn mannen denk ik dan maar.
We hebben een goede balans nu, van wie wat doet.
En vind het ook niet meer als normaal dat ik meer in huis doe dan hij.
Want hij werkt meer als 40uur in de week, en ik heb deze week maar 8 uur gewerkt.

Ik zal het wel met je vriend erover hebben als ik jou was.
Praten lucht op!!

Succes!!

Groetjes Debby.

quote: debby269 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-11-2007 13:23:52'));

Hoi hoi,

wij hebben ook weleens een strubbelingetje gehad.
Omdat ik er atlijd uit moest om Dylano de fles te geven.
Het heeft wel geholpen.
Maar ik heb wel zoiets van... Ik ben veel vaker thuis, dus vind ik het niet erg om hem 's nachts de fles te geven (Dylano was al met 6 weken van de nachtvoeding af hoor).
Maar het breekt je wel op, dat weet ik ook wel.
Ik doe Dylano 6x per week in bad, zondag is zijn dag.
Toevallig zei hij eergister: vind je het goed als ik hem donderdag in bad doe?
Ja tuurlijk zei ik, vind ik harstikke lief van je!!
Mag ook wel gezegd worden tuurlijk hé?
Verder doe ik het huishouden hier allemaal.
We dweilen 1x in de week, dan dweilt hij, en ik stofzuig vantevoren.
Dat doen we in het weekend.
Voorderest hoeft hij niet veel te doen.
Ja... zn spullen opruimen, maar dat wil nog niet altijd lukken, maar ja... dat zijn mannen denk ik dan maar.
We hebben een goede balans nu, van wie wat doet.
En vind het ook niet meer als normaal dat ik meer in huis doe dan hij.
Want hij werkt meer als 40uur in de week, en ik heb deze week maar 8 uur gewerkt.

Ik zal het wel met je vriend erover hebben als ik jou was.
Praten lucht op!!

Succes!!

Groetjes Debby.

Hoi Debby,

dat van niet opruimen herken ik heel erg. Ik heb een grote doos neergezet en daar gooi ik alles van mijn man in. dan mag hij het zelf lekker uitzoeken. Of ik laat het drie dagen liggen tot hij begint te mopperen wat een rommel het is en als ik dan laat zien dat het allemaal van hem is weet hij niet hoe vlug hij het moet opruimen.

Groetjes van marloes

Hoi. Nou ik ben ook een van die gelukkige die een man heeft die het geen probleem vind om er 's nachts uit te gaan.. Ik geef nog bv, en mijn zoontje slaapt ook nog niet door 's nachts (hij is 16 weken). Hij gaat wel vroeg naar bed (8 uur ligt ie erop) en de ene keer komt ie om 12 uur en om 4 uur, soms komt ie pas om half 4 en gaat dan door tot de volgende ochtend. Geen pijl op te trekken dus maar ik vind het geen probleem. Aangezien ik, als ik wakker wordt, altijd verschrikkelijk moet plassen gaat mijn man er mee uit om de kleine vast eruit te halen, en als ik dan aan het voeden ben dan gaat hij weer terug. Soms blijft ie ook om mij "gezelschap" te houden..
Als de oudste toevallig eens wakker wordt is mijn man meestal de eerste die het hoort en er dus uitgaat ...
Ik vind dat je samen voor kinderen kiest, en er dus ook samen voor zorgt, ook 's nachts! Kijk als je bv geeft ligt het wat anders maar anders vind ik, dat als hij tot 2 uur 's nachts kan opblijven ook al moet ie werken de volgende dag, dat ie ook aan jou mag denken en er eens uitgaat voor de kleine zodat jij eens lekker kan blijven liggen..
Gr. Anne-Marie

Ook ik heb erg veel geluk met mijn vriend. Vanaf het begin is hij altijd degene geweest die er 's nachts uit ging. Eerst omdat ik er fysiek niet toe in staat was en ik medicijnen slikte, waar ik duf van werd. Nu ik gestopt ben met die medicijnen en weer alles kan doet mijn vriend het eigenlijk nog steeds altijd 's nachts, behalve als hij op moet treden. Toevallig heb ik het vanacht gedaan en hij staat dan zelfs te springen om een flesje te geven vanavond of aankomende nacht. Nu geven wij wel flesvoeding en dan is het makkelijker. Ik moet wel zeggen dat mijn vriend ook een hele vaste slaper is en je ook hele gesprekken kan voeren met hem in zijn slaap. Maar dan haal ik Nikki er gewoon vast uit en geef haar aan hem en dan wordt hij wel wakker. Ik vind 5 min. of 3 kwartier wakker wel een groot verschil maken hoor.

Terug
Bovenaan