Wie gaat er nog meer voor een 2e?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Onze kleine wordt dit weekend 10 maanden en wij maandag ga ik naar de gyn om mn spiraal er uit te laten halen.
Ik vind het weer helemaal leuk om voor een  2e te gaan. De 1e keer duurde het wel even voordat ik zwanger was, dus ik ga er van uit dat dit weer zo zal zijn.
Wie is er ook al voor een 2e bezig of is al zwanger van de 2e?

Groetjes Jessy

ik ben bezig, van het september forum zijn er nu 3 zwanger...

succes!!!

Wat leuk dat er daar al weer 3 van zwanger zijn. Ik ben van het oktober forum.
Ik heb er ook echt weer zin in, het lijkt me zo gezellig!

Groetjes Jessy

wij willen toch wat meer tijd tussen de kinderen (voorzover ik iets te willen heb)h
Waarschijnlijk gaan we juli volgend jaar weer aan de klus.
marit is dan ongeveer 1,5 jaar als wij het weer gaan proberen. Toch kriebeld het weer hoor!!

Hoi,

manlief en ik zijn ons mentaal aan het voorbereiden.
Als we het hebben laten bezinken en ik krijg omstreeks november te horen dat ik een vast contract krijg, gaan we er voor denk ik.
Onze dochter is van novemner 2007. Zij zal dan om en nabij de 2 jaar zijn dat haar broertje of zusje geboren gaat worden.
Zal wel pittig zijn met 2, maar ik zie vooral ook voordelen.
Bovendien loop ik met mijn hoofd in de wolken als ik denk aan het zwanger zijn.
Heerlijk lijkt me dat weer!
Maar goed, eerst nog 8 kg slijten!

Groetjes G.

Hallo,

Ik heb een dochter van 11mnd en ik ben nu in verwachting van onze 2de. Ik ben nu 12weken. Wij hebben er bewust voor gekozen om nu met een 2de te beginnen omdat we dat zo leuk vinden voor onze dochter. heeft ze straks een speel kameraatje erbij. en wij wouden zelf ook weer een kindje erbij is gezellig druk. en druk wordt het zeker wel maar ja geeft niet komen we ook wel weer overheen.

ik weet dat ik nu een discussie kan uitlokken, maar ik wil alleen mijn mening geven hoor!!!

Je schrijft dat je nu al weer zwanger bent omdat je dan straks een speelkameraatje hebt voor de oudste.
Je kan dat niet afwingen. Het wil niet zeggen dat wanneer het leeftijds verschil kleiner is de kinderen speelkameraadjes zijn. Dat kan net zo goed als er 3 jaar tussen zit.
En misschien kunnen je kinderen elkaar wel helemaal niet uitstaan.
Dit zou voor mij nooit een reden zijn om aan een2e te beginnen.

Wij hebben besloten om de komenden jaartjes nog lekker te genieten van onze kleine man zonder broertje of zusje erbij.

Het is inderdaad zo dat je het niet moet doen om een speelkameraadje te 'geven'
Mijn broer en ik schelen bijna 5 jaar en wij hebben vanaf mijn geboorte tot nu geweldig met elkaar op kunnen schieten!! (terwijl mijn vriendin en haar zus die bijna even oud zijn elkaar wel konden (en nog steeds) kunnen wurgen!)

Het voelt nog niet dat de tijd rijp is voor een 2e... Wellicht over een paar jaartjes!

maar voor iedereen is deze keuze NATUURLIJK helemaal vrij en voor iedereen die zwanger is en/of wil worden wil ik zeggen: geniet er lekker van, en doe wat je hart je ingeeft!!

X

Terug
Bovenaan