Wie gaat er nog meer voor een 2e?

Hier voorlopig geen actie!
Heb het nu wel even druk genoeg!
Misschien mag ik eind volgend jaar aan mijn kriebels toe geven en anders maar niet!
We zijn nu al gelukkig met onze 3 kids!!!

quote: EJ1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-08-2008 12:29:53'));

ik weet dat ik nu een discussie kan uitlokken, maar ik wil alleen mijn mening geven hoor!!!

Je schrijft dat je nu al weer zwanger bent omdat je dan straks een speelkameraatje hebt voor de oudste.
Je kan dat niet afwingen. Het wil niet zeggen dat wanneer het leeftijds verschil kleiner is de kinderen speelkameraadjes zijn. Dat kan net zo goed als er 3 jaar tussen zit.
En misschien kunnen je kinderen elkaar wel helemaal niet uitstaan.
Dit zou voor mij nooit een reden zijn om aan een2e te beginnen.

Mijn parner zou liever zien dat ik over 1,5 jaar weer in verwachting ben, maar ik wil eigenlijk nog ff wachten hoor! Ik zou het leuk vinden dat Daan het bewuster kan meemaken, een broertje of zusje, ik raak het liefst pas weer in verwachting als Daan bijna naar school gaat, dat ik helemaal van die tweede kleine kan genieten en net zoveel aandacht krijgt als Daan heeft gehad al die tijd.
En je kunt inderdaad speelkameraadjs niet kweken, tussen mijn broer en mij zit ook bijna drie jaar, het heeft nooit geklikt, tot we volwassen werden.
Ieder kind is een eigen individu en ze leren wel spelen met andere kinderen op het kinderdagverbijf, niet perse met hun broer of zus.
maar ieder voor zich joh, Ik zie ook wel de voordelen van sneller achter elkaar, je bent sneller uit de luiers! hahah

x en succes voor de dames die bezig zijn of al in verwachting zijn!

dag dames,

wij willen graag een tweede (daniel is nu 9,5 maand), maar ik geef nog 3 x per dag borstvoeding en ben nog niet ongesteld geweest. weinig kans dus dat het snel zal gebeuren dat ik weer zwanger ben.
maar door jullie verhalen hier dacht ik net "laat ik voor de grap een test doen" en
IK BEN ZWANGER!!!!
dus meteen m'n man gebeld, hij komt nu naar huis (toch lunchpauze)!
ben helemaal perplex, op daniel hebben we een jaar moeten wachten!!

groeten van een helemaal bibberige
*bijnaeenbaby*

vanmiddag toch nog maar een test gedaan, en die bleek negatief. ook de derde test meteen daar achteraan was negatief...
ik naar de kalntenservice van clearblue gebeld, en die dame zei dat ik wsl. heel pril zwanger ben en daarom het hgc-hormaan nog schommelt. 's ochtends is je urine geconcentreerder en dan haal ik dus wsl. de testwaarde en 's middags is het veel verdunder aanweizg en merkt de test het nog niet op. morgenochtend en evt. de daarop volgende ochtenden dus nog maar eens testen...
ik hoop echt zo dat ik zwanger ben...
duim maar voor me!

groetjes,
*bijnaeenbaby*

ook wij zijn zwanger van de 2e.... en als beeb nmr 2 komt is ons meisie ook nog maar 15 maanden... maar we vinden het super... lijkt me geweldig straks vooral als ze wat ouder zijn.
ik denk en hoor dat de eerste periode aanpoten is maar dat hebben we er graag voor over.
Wel vind ik het v ervelend met kinderwagen en kinderkamer.
Wij denken nu over een dubbele kinderwagen... want meisie kan dan nog niet hele stukken wandelen.
En qua slapen twijfelen we nog... want een beeb van 15 maanden in een bedje vind ik ook nog een hele stap....
heeft iemand daar ervaring mee???????????????

x anne

@ anne: gefeliciteerd! superleuk dat je alweer zwanger bent joh! mijn zusje en ik schelen ook maar 15 maanden en daar hebben we altijd plezier van gehad. tot op de dag van vandaag zijn we beste vriendinnen. alles gaat gelijk op: school, studeren, samenwonen, trouwen en zelfs onze zoontjes schelen nog geen 4 maanden!
vandaar dat ik zelf ook zo graag snel een tweede wil...

@ alle dames: na eerst de eerste positieve en daarna twee negatieve tests gisteren  heb ik dus de klantenservice van clearblue gebeld, want ik wist het niet meer... ik heb de eerste test namelijk goed gedaan en alle symbolen e.d. deden 't precies zoals in de gebruiksaanwijzing. ook was de test nog houdbaar tot november, dus niet te oud. dus die dame zei dat  het kan zijn dat ik  heel pril zwanger ben en dat het hcg-hormoon-niveau daarom nog heel erg schommelt. en verder dat ochtendurine veel geconcentreerder is dan middagurine en dat het misschien daarom 's middags minder hcg bevatte (in ieder geval onder de testwaarde). zij adviseerde me om 3 dagen te wachten (in die tijd verdubbelt het hcg-hormaan-niveau zich als je daadwerkelijk zwanger bent) en dus vrijdagochtend weer te testen.
maar natuurlijk heb ik niet zoveel geduld en dus vanmorgen getest met supergeconcentreerde ochtendurine (expres weinig gedronken gisteravond en vannacht): zowel de streepjestest als de digitale test waren weer negatief, helaas...
ik ben behoorlijk verdrietig, want ik wil zo graag een tweede en was gisteren zo blij met het positieve resultaat. zeker omdat we op onze zoon zo lang hebben moeten wachten, en daar was/ben ik bij een tweede ook zo bang voor... en  even  leek het erop dat we deze keer geluk zouden hebben.
 ik weet nu echt niet meer hoeveel waarde ik aan die eerste test moet toekennen en hoe groot de kans is dat die vals positief was.
heeft een van jullie wel eens zoiets meegemaakt? ik wil zo graag elke strohalm aanklampen om hoop te houden dat ik vrijdag alsnog positief test...
nou, waarschijnlijk is de kans klein dat ik echt zwanger ben, maar ergens in mijn achterhoofd hou ik toch hoop...ik zal gewoon maar geduld moeten hebben tot vrijdag ben ik bang. duim maar voor me!

groetjes,
*bijnaeenbaby*

quote: PuurGenieten reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-08-2008 18:07:58'));

ik ben bezig, van het september forum zijn er nu 3 zwanger...

succes!!!

Hehe!!!!

Ga ik hier even bij de foto's kijken zie ik Fleur voorbij komen...hahaha.
Ik mis jullie wel hoor op het september forum, ik moet gewoon afkicken. Dus ik denk ga ik hier nog even kijken om langzaam af te kicken. Bij jullie kan ik niet afkicken, dan blijf ik toch reageren, en dat is hier niet, kan ik zo heel af en toe annoniem mee lezen. Doe de meiden de groeten en een dikke knuffel. En hoe was trouwens isa in haar jurk?

Liefs caressa

He meiden

Dit weekend wordt onze kleine 11 maanden, en we zijn dus al 4 weken weken spiraalloos . Ik ben nog niet ongesteld geworden maar dat had ik ook nog niet verwacht, voor Thijs had ik cyclussen van +/- 6 weken.
Ik hoop natuurlijk wel dat ik nu zwanger ben, maar de tijd zal het ons leren.

Wie van jullie is er ondertussen al wel zwanger van de 2e?

Groetjes Jessy

Terug
Bovenaan