quote: EJ1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-08-2008 12:29:53&apos

);
ik weet dat ik nu een discussie kan uitlokken, maar ik wil alleen mijn mening geven hoor!!!
Je schrijft dat je nu al weer zwanger bent omdat je dan straks een speelkameraatje hebt voor de oudste.
Je kan dat niet afwingen. Het wil niet zeggen dat wanneer het leeftijds verschil kleiner is de kinderen speelkameraadjes zijn. Dat kan net zo goed als er 3 jaar tussen zit.
En misschien kunnen je kinderen elkaar wel helemaal niet uitstaan.
Dit zou voor mij nooit een reden zijn om aan een2e te beginnen.
Mijn parner zou liever zien dat ik over 1,5 jaar weer in verwachting ben, maar ik wil eigenlijk nog ff wachten hoor! Ik zou het leuk vinden dat Daan het bewuster kan meemaken, een broertje of zusje, ik raak het liefst pas weer in verwachting als Daan bijna naar school gaat, dat ik helemaal van die tweede kleine kan genieten en net zoveel aandacht krijgt als Daan heeft gehad al die tijd.
En je kunt inderdaad speelkameraadjs niet kweken, tussen mijn broer en mij zit ook bijna drie jaar, het heeft nooit geklikt, tot we volwassen werden.
Ieder kind is een eigen individu en ze leren wel spelen met andere kinderen op het kinderdagverbijf, niet perse met hun broer of zus.
maar ieder voor zich joh, Ik zie ook wel de voordelen van sneller achter elkaar, je bent sneller uit de luiers! hahah
x en succes voor de dames die bezig zijn of al in verwachting zijn!