Ons meissie is inmiddels bijna 9 maanden (van nov. 07) en ook wij vrijen onveilig.
Omdat wij dit weekend een feestweekend in het dorp hebben en ik over tijd was (net als de vorige maanden), wilde ik voor de zekerheid een test doen: mocht ik wel of geen alcohol. Nou, mooi niet, want tot mijn grote schrik blijk ik zo'n 5 weken zwanger!!!
Het is even wennen, want ik had niet verwacht dat het echt zo snel zou gaan. Dochter is straks nog niet eens 1,5 jaar als nr 2 komt. Ben dan ook nog niet in de wolken, moet nog even wennen aan het idee. En daar komt bij dat ik me vandaag de hele dag kotsmisselijk heb gevoeld, terwijl ik dus aan het feesten zou moeten zijn....
Prijs me overigens wel erg gelukkig dat onze wens voor een 2e kindje uitkomt (als alles natuurlijk goed gaat).
De reden dat wij zo snel een 2e wilden (alsof je er iets over te zeggen hebt), is dat wij de baby-tijd nu niet echt geweldig vinden en als onze dochter daar eenmaal overheen is, ik niet weet of ik nog wel aan een 2e zou willen beginnen. Lekker egoistisch misschien, maar ik ben wel realistisch naar mezelf toe. Het is alleen maar te hopen dat onze kindjes elkaar zullen liggen. TIme will tell.
Geniet in elk geval van de 'productie-tijd' en succes aan iedereen gewenst!
Groetjes, Dee