Wie gaat er ook in 2011 voor een derde??

A

Anoniem

Guest
Wij zijn er helemaal uit, wij gaan voor een derde in 2011, we moeten nog even wachten tot onze dochter eind mei 1 wordt, maar dan kunnen we er weer voor gaan. Wie heeft er nog meer een voornemen voor een derde kindje in 2011 en heeft zin om gezellig mee te kletsen??

Liefs Jen

hoi jen, hier zijn we van start gegaan voor een vierde.maar word voor mij ook de derde zwangerschap , middelste van 7 is mijn pleegdochter en vanaf baby bij mij.oudste is negen en jongste is anderhalf.bij beiden was ik binnen een ronde zwanger dus ik ben benieuwd of het nu weer zo snel gaat. over een week heb ik als het goed is mijn eisprong dus twee weken later nod.groetjes es

Hoi esther,

Spannend hoor! Wij moeten echt nog even wachten, maar eigenlijk heb ik daar helemaal geen zin in. Onze kindjes zijn nu 2 (zoon) en 7 maanden (dochter) We mogen er nog 1 kindje bij krijgen van de artsen en ik zie die kans echt als een kadootje.
Bij mij ging het zwanger worden (en blijven) niet zo soepel, dus hoop dat het deze keer beter zal gaan.

Hoi knutseljuf,
leuk is dat he, het vooruitzicht dat je nog een keer met zo,n dikke buik mag lopen en alles kan beleven. hoop dat je derde soepel zal gaan en je snel zwanger zal zijn.
groetjes esther

Wat super trouwens dat je ook een pleegdochter hebt! Lijkt mij erg pittig! Wel fijn dat ze al vanaf baby af aan bij jullie woont.
Hou jong ben je als ik vragen mag? Ik ben zelf 28. Werk je ook? Ik werk zelf 3 dagen, 2 dagen in het onderwijs en 1 dag freelance.

Groetjes

Hoi Jen en Esther,

Hier is nog een mama die voor een derde keer zwanger wil worden. SInds november gestopt met de pil en we hebben daarna eerst afgewacht tot ik 1 keer ongesteld ben geweest en dat is pas geleden geweest. We zijn dan nu ook druk aan de knutsel. Ik mag ook nog maar 1 keer genieten van zo'n spruitje in mijn buik en dat ga ik dan ook mooi doen. Mijn andere kinderen zijn inmiddels: de oudste (zoon) wordt in maart 6 en mijn jongste ( dochter) is in augustus 2 geworden.
Ik ben nu 30 en vind dat voor mij echt de maximale leeftijd om nog een kindje te krijgen. Ik ben zelf een dochter van een hele jonge moeder en dat is toch wel super. Dat wil ik mijn kinderen ook meegeven.

Ik hoop dat jullie snel aan de knutsel mogen en dat jullie mogen genieten van jullie zwangerschap.

Groetjes Tamaar

Hoi
Hier nóg iemand die voor een derde gaat. Wij zijn nog maar 2 maanden bezig. Wij hebben 2 jongens van 15 en 8 jaar. En we gaan er toch nog één keer voor... dus erg spannend allemaal.
groetjes

Hey mamastientje

Wat leuk dat er zo'n groot leeftijdsverschil tussen zit.Weten je kinderen het dat je er een broertje of zusje bij wil voor ze? Denk dat het erg leuk is als je nog een broertje of zusje krijgt op die leeftijd, je maakt het dan een stuk bewuster mee. Wij hopen juist dat ze vrij snel na elkaar komen. mijn eerste en tweede schelen 1,5 jaar en ik hoop dat de de derde nog komt voor mijn tweede 2 wordt :p maar dat is wel erg wishfull thinking aangezien we in mei pas weer voor de derde mogen gaan (als mn jongste 1 is)
Hebben jullie er bewust voor gekozen om er zoveel tijd tussen je kinderen te laten zitten??

Groetjes Jen

Terug
Bovenaan