Wie gaat er ook in 2011 voor een derde??

Hey Jen,
Aan de ene kant vind ik het grote leeftijdsverschil heel leuk, maar aan de andere kant twijfel ik ook nog wel eens of we er nog aan moeten beginnen. Maar we proberen het gewoon en dan zien we wel of het nog lukt. Ik wil het zoooo graag...
De jongens weten er niks van, het wordt een grote verrassing!!
Bij de oudste was ik vrij jong, toen hebben we er bewust voor gekozen om even te wachten. En na de jongste ben ik heel erg overspannen geweest en dan begin je er ook niet aan, vinden wij.

Soms had ik het ook wel graag anders gezien, dan hadden ze misschien meer aan elkaar gehad. Maar de jongens zijn nu ook heel erg gek met elkaar. Je hebt het niet altijd voor het zeggen he??

Ik hoop voor jullie dat het ook gauw lukt...zo snel op elkaar is ook leuk hoor!!

groetjes Christien.

Hey Christien,

Hoe jong ben je nu dan nog als ik vragen mag ;) of is dat erg onbeleefd. Op volwassen leeftijd hebben ze trouwens toch evenveel met elkaar. Ik zie het aan mn man en zn broer, schelen 6 jaar, maar dat zou je nu niet meer zeggen.

Ik hoop ook dat het snel lukt, ook bij jullie. Hier is het helaas ook niet altijd helemaal vanzelf gegaan, voor de eerste zijn we bijna een jaar bezig geweest om zwanger te raken. Bij de tweede werd ik wel heel snel zwanger, maar heb ik 2 miskramen gehad, 1 bij 6/7 weken, 1 bij 11 weken nadat we al een goede echo met kloppend hartje hadden gehad.
Wij mogen in mei pas gaan proberen omdat ik 2 nogal gecompliceerde keizersnedes heb gehad, dus we moeten nog even rustig aan doen. We zitten nu aan het begin van een verbouwing, dus de tijd gaat snel genoeg ;)

Hoi Hoi

ik wil ook graag voor een derde gaan, maar denk dat het nogal vroeg is. ik ben op 31 oktober 2010 bevallen van mijn jongste zoon. en mijn oudste is inmiddels al 4 jaar,
ik vind daar het leeftijdsverschil erg groot. ik hoop dat bij de derde niet zo is.
mijn man moet nou nog niet denken aan een derde maar wil wel een derde in de toekomst. ik zou dit jaar graag weer zwanger willen worden omdat ik niet wil dat er weer zoveel leeftijds verschil zit, we hebben 2 jaar er over gedaan tot dat ik ik eindelijk zwanger werd.. dus verwacht nou ook niet dat ik snel zwanger word,vandaar dat ik nu en binnen een half jaar wel weer zou willen beginnen met zwanger worden. maar wil mijn man niet onder druk zetten.
ik wens iedereen heel veel suc-6 met zwanger worden.

Liefs Lonne

Hey lonnie,

Mijn dochter is van 28 mei, en ik heb het ook al over een derde, het is dat ik echt moet wachten, want ik wil echt al wel weer. Hoewel het wel pittig is met 2 van die ukkies (grote ukkies) De eerste tijd kon mn zoontje nog niet zo goed trap lopen, dan loop je wat keren de trap op en af te sjouwen. Nu gaat het wel beter, maar heb je weer het peuter puber gedrag. Maar ik had het niet anders gewild, Ik geniet iedere dag weer volop!!

Hoi Jen,
Ik ben nu 35 jaar. Dus als het nu niet meer lukt om zwanger te worden dan laten we het er ook bij. Anders wordt ik ook te oud....hihi
Nee, maar dan is de kans op geen gezond kindje wat groter en kan het allemaal wat moeilijker gaan.

Dan heb ik 2 gezonde jongens en dan ga ik me er ook bij neer leggen dat er geen één meer bij komt. Het zal moeilijk worden in het begin, maar ik wil ook niet tot het uiterste doorgaan.
Het zal een heel mooi wondertje worden als het wel lukt, na zo'n moeilijke periode van overspannen en bijna niks meer kunnen zal het heel welkom zijn.

Kan het me voorstellen dat je wel een leuke vrolijke baby in je leven erbij wil. Voor ons zal de derde ook een soort van kadootje zijn als het lukt. Na mn tweede bevalling zei de gyn dat ik geen kinderen meer mocht krijgen. 6 weken later tijdens de nacontrole hadden we het er over en kwam ze terug op haar advies, het mag nog 1 keer, omdat ik zo goed genees na de keizersnedes (heb bij beide keizersnedes veel complicaties gehad) maar dan moet het kindje wel met 37 weken door 2 gynaecologen gehaald worden. wel spannend dus.
Was wel heel gek, ik heb altijd geroepen 2 kinderen is voor mij genoeg en mn man zei dat ook. maar direct toen mn dochter er was wist ik dat het nog niet compleet was. Na het bericht dat het niet meer mocht was ik dan ook erg bedroefd, dus het nieuws dat het wel mocht was helemaal geweldig.

Ik ben zelf net 28, kreeg mn zoontje toen ik nog net 25 was ;)

Groetjes Jen

Hoi Jen,
Wat een verhaal zeg..
Dus die keizersnedes vielen wel tegen...
Wat dat betreft ken ik geen keizersnee of complicaties..
Ik heb 2 "gewone"bevallingen gehad. De oudste is in het ziekenhuis geboren en de jongste thuis. En dat was helemaal geweldig. Direct weer in je eigen bed en douche..heerlijk.
Dus tegen een bevalling zie ik dan ook niet op. Maar dat zegt niks de bevallingen zijn nooit hetzelfde..

Ik ben ook zo'n keizersnee mama en bij mij is verteld dat ik nog 1 keer mama mag worden en dat ik daarna echt niet meer mag. Ik ben nu aan het twijfelen of ik me laat steriliseren na de keizersnee. Als ik zwanger mag worden. Hebben jullie daar wel eens over nagedacht?

Groetjes Tamara

Ps. vond het herstel van een keizersnee best wel heftig.

Terug
Bovenaan