Wie gaat er ook voor de 2de

saxy86

New member
Hoi allemaal,

Mijn vriend en ik gaan voor de 2de. Nou ja ik voor de 2de hij voor de eerste. Nu merk ik dat ik meer spanning heb om zwanger te raken dan bij de eerste. Nog meer mensen hier last van?

En ik hoop hier een beetje gezellig te kunnen buurten met aanstaande moederd
 
Hey! Wij gaan ook voor een tweede vanaf deze maand. Ik vind het enorm spannend. En zeker nog spannender als de eerste keer. Ik had namelijk hyperemesis gravidarum bij mn eerste zwangerschap en ben heel bang om daar weer last van te hebben.

<span style="line-height: 1.5;">Ik heb nu een kleine van 13 maanden rondlopen en jij?</span>

Groetjes
 
Ook wij hebben besloten voor een tweede kindje te gaan. Vind het doodeng! Had ik bij eerste zwangerschap helemaal niet.

Onze dochter is nu 13 mnd.
 
Hoi Aikie,



Wat leuk, dezelfde leeftijd onze kindjes! Ik vind het deze keer ook een stuk enger. Nou had ik bij mn vorige zwangerschap ook Hyperemesis Gravidarum en hoogst waarschijnlijk krijg ik dat bij de 2e zwangerschap weer. Ik kon niet eten en drinken en gaf minimaal 3 x per dag over. Kon tot 22 weken alleen maar in bed liggen. Daar verheug ik me dus totaaaal niet op. Maarja wat is 22 weken op n leven. Lijkt me zo leuk ook straks voor mn kleine om een broertje of zusje te krijgen.

Ben je deze maand begonnen of ben je al een tijdje bezig? Ikzelf deze maand en heb t gevoel dat t niet raak is ivm verkeerd gedacht wanneer me ei sprong zou zijn. Kan niet wachten om het weer te proberen. Ik ben nogal een stresskip en voor mij kan het niet allemaal snel genoeg gaan hihi.

Heb je een regelmatige cyclus?



Groetjes
 
Erg toevallig de leeftijden van onze kindjes ☺️

Wij hebben gister de beslissing genomen te gaan beginnen, maar ik blijf zo'n wel niet discussie in m'n hoofd voeren. Wellicht dat wij toch nog tot okt wachten, dan zit er zeker minimaal 2 jaar tussen.

Maar goed, oktober is het ook zo. ;) ik lees iig mee hier!

Denk dat onze dochter een broertje/zusje erg leuk zou vinden, twijfel vooral om de opvang. Dochter gaat naar opa en oma en die krijgen er dan wel nog 1 bij. Geen idee wat de reactie daarop gaat zijn ;)

Cyclus is gelukkig erg regelmatig, niet meer aan de pil gegaan na bevalling dus daar nu geen last van.

Wel spannend voor jou dan weer zwanger worden, hopelijk heb je je portie wel gehad dan nu!

 
Hoi dames, bij ons zou een tweede ook meer dan welkom zijn. Zijn sinds februari aan het proberen. We hebben al een prachtige meid van 21 maanden.

Groetjes!
 
@Aikie: Inderdaad. Oktober is het zo! En wie weet duurt het even. Want hoe snel was je bij de eerste zwanger?

Ach die opvang komt vast goed. Opa's en Oma's zijn meestal toch heel erg blij juist. Maar het wordt wel een stukkie drukker. Bij mij vragen ze juist van we krijgen toch nog wel een kleinkind erbij he? Beetje plagen natuurlijk. Mijn vriendinnen weten ervan dat ik weer ga proberen want een beetje hulp kan ik wel gebruiken als ik weer zo ziek wordt. Bij mn ouders kan ik zowiezo wel terecht en die verras ik heel graag. Ben nu al aan t bedenken hoe we het gaan vertellen. Wat super fijn dat je een regelmatige cyclus hebt. Hopelijk is het dan snel raak, dat scheelt een hoop gestress.

@gebruiker726508;) Leuk dat je mee komt kletsen. Dit is dus jou 7e ronde ongeveer? Ik werd de vorige keer na 8 maanden zwanger. Hoe snel was je bij de eerste zwanger?
 
@405612

Was vorige keer eigenlijk meteen zwanger, maar bbz (buitenbaarmoederlijke zwangerschap). Dat hele proces duurde maand of 3 en in nov positieve test. Dus na bbz 4e ronde. Mag niet klagen dus uiteindelijk.

Weet ook zeker dat opa en oma het erg leuk zouden vinden, maar vangen haar 2 dagen per week op. Kleintje erbij is natuurlijk wel behoorlijk pittig. Komt vast goed!

@726508 leuk dat je erbij bent!

 
Terug
Bovenaan