Wie gaat er ook voor de 2de

Hoihoi meiden,

Ik ga ook voor een 2de. (uiteraard samen met mijn man)
Ik ben bijna 27 jaar. Mijn 1ste is 18 maand en is gekomen via de MMM ivm PCO. Afgelopen jan gestopt met anti-conceptie. Zou het lukken is het mooi, maar niet echt mee bezig.
In mei heeft mijn man gezegd dat hij er echt voor wil gaan.

Ik heb afgelopen zaterdag een miskraam gehad.
A.s. donderdag nog overleg met de HA aangezien ik eigenlijk nog 3 kg kwijt wil voordat ik zwanger wordt. Dus even kijken wat hij zegt.
Wij hebben ook gezegd om bij weer mega-lange cyclussen of half jaar (dec) geen zwangerschap weer een verwijsbrief naar gyn te willen ophalen bij de HA. Dus dat is nog even afwachten.
We hopen uiteraard niet weer in de MMM te komen.

Wij gaan niet met OVUtesten werken. Dat werkt bij mij alleen maar stress op. Dat is juist niet goed.

groetjes heleen
 
He gatsie Heleen, een miskraam is behoorlijk stom. Je komt wel heel nuchter over, of is dat schijn? Niet dat ik je huilend in een hoekje wens ;) maar meer even checken hoe je je voelt.

Hopelijk geen mmm voor jullie dit keer!
 
Al vanaf zaterdag de kans om "er aan te wennen"  en anders zou ik zeggen lees even "zwanger zijn en uitgerekend in april". Daar staat het uitgebreidde verhaal. Want dit zou week 9 zijn geweest... terwijl het vruchtje max 3 weken was. Het is een hele gekke situatie geweest. Tuurlijk was ik blij toen ik zwanger was, maar heb vanaf het eerste moment ook gezegd dat het mis kon gaan. We hebben bij de eerste al zoveel teleurstellingen gehad. (geen miskraam voor zover wij weten) We testen vaak toch pas bij week 6, de meeste zouden bij 4w en 2 dagen al testen toch? haha
mijn cyclus is nu gem 5 weken...
Zit op dit moment meer in over hoe verder. Eerst die 3 kg eraf of gewoon door gaan emt zwanger worden... dus dat bespreek ik do met de HA. Maar het liefst wil ik nog meer dan 3 kg afvallen. :$:$

Idd hopelijk geen MMM dat wil ik dus ook al met de HA bespreken.

Wel leuk hier dat de kindjes allemaal tussen de 13 - 21 maanden zitten. :)
 
wij zijn ook voor een 2e bezig.. al sinds dec.. maar wil nog niet echt lukken.. eord er echt chagrijnig  en verdrietig van.. nu 4 maanden met ovulatietesten  bezig en pas 1 maand positief geweest.. dus morgen naar de huisarts om toch is verder te kijken.. vertrouw het al een tijdje niet aangezien de eerste (nu 23maanden) bij de eerste poging raak was... :(



 
Ja is voor ons inderdaad ronde 7... Onze dochter was een onverwacht cadeautje en waren toen helemaal niet bezig met zwanger worden... Nu dus ronde 7. Hopelijk deze keer raak en anders op naar ronde 8! Heb nu voor t eerst van die CB ovulatietesten gebruikt. Had gelukkig op de dag die ik had uitgerekend een smiley dus die dag druk geklust en de dag erna ook hahaha. Nu maar afwachten tot 22/8

18788: spannend morgen naar de huisarts. Heel veel sterkte in ieder geval!

Heleen: :( :( :( dikke knuffel voor jou. Succes met die 3 kilo. Gaat je zeker lukken!!!
 
Goh Aikie, bbz is ook niet niks!
Fijn dat t zo snel is goed gegaan, dan snap ik dat je nog even wilt wachten.

@Heleen, heftig een miskraam. Succes met afvallen dan! Komt vast goed. Ik probeer juist aan te komen voordat ik zwanger word hihi.

@187888, he wat vervelend. Dat wachten is zo vervelend. Bij mij duurde het de eerste keer ook 8 maand. Ik hoop voor je dat er niets is. Kan ook heel verschillend zijn he hoe snel je zwanger raakt, ook al ben je de 1e keer zo zwanger geworden. In ieder geval heel veel succes bij de huisarts en hoop op goed nieuws!

@726508, Oeh dan maakt het deze maand wel extra spannend zeg! Ik ga volgende maand ook ovulatietesten gebruiken als het deze maand niet gelukt is.

Ik ga even proberen mn gebruikersnaam te veranderen, is makkelijk te lezen met namen hihi. gebruiker405612 ben ik;)
 
Dat is inderdaad een stuk duidelijker zo'n naam ☺️

Nee bbz was zeker niet niks, ook 1 eileider door kapot gegaan en verwijderd. Vond ik toen echt wel een ding! Maar het bewijs dat het niks zegt kruipt hier rond dus daar heb ik geen stress meer over.

187888; hoe was het bij de huisarts?

heleen; ik zou als ik jou was en en doen. Nog wat af proberen te vallen én doorgaan. Als het raak is zijn die 3 kilo ook niet zo'n probleem en als je eerst gaat afvallen wacht je wellicht onnodig. Nou ben ik ernstig ongeduldig, dus dat kan het ook zijn ;)
 
Terug
Bovenaan