Wie gaat er ook voor de 2de

Naam is inderdaad duidelijker en makkelijker reageren voor de anderen. ;)

HA heeft gezegd dat ik écht eerst 3 kg moet afvallen als ik dat wil. Tegelijkertijd dan kan het weer zorgen voor een miskraam ivm afvalstoffen en minimale inname terwijl je lichaam dat juist net nodig heeft bij begin van zwangerschap.
Tevens is 3 kg in 1 cyclus te veel, dus dan moeten we er minimaal 2 cyclussen de tijd voor nemen.
Dit gaan we dan maar doen. Ik ga wel met een diëtiste overleggen.

@Aikie: Tuurlijk wil ik eigenlijk direct weer verder gaan met zwanger worden... en tegelijkertijd afvallen. Maar ik zie ook wel reëel in dat ik dan weer zo qua zwangerschap kan eindigen en dat wil ik écht niet meer. De vele onduidelijkheid. En uiteindelijk wat is op dit moment 3 kg en dat over 2 cyclussen.... Ben nu al 0,5 kg lichter dan voor de miskraam. Als het zo snel blijft gaan dan lukt het wel heel "ongezond" in 1 cyclus. :$

Verder heeft hij gezegd dat ik na 6 maand nog niet zwanger ben een verwijsbrief voor ZH mag halen ivm PCO bij vorige zwangerschap. Hier ben ik wel gerust door gesteld dat ik niet een heel jaar hoef te wachten na deze miskraam.
 
@Heleen; je hebt ook wel gelijk. Verstandig om dan eerst die kilo's kwijt te raken, wellicht is even pauze ook wel goed. Daarna met frisse moed verder! Goed dat je door ha serieus genomen wordt en geen jaar hoeft te wachten. Snap dat dat geruststelling is.

Wij starten in okt, dan zit er minstens 2 haar tussen onze kinderen. Voelt goed. Geeft mij ook de kans nog 5kg af te vallen de komende 2 maanden. Ik ben daar zo slecht in, dus ben benieuwd ;)
 
lieve reacties. . gisteren bij de ha geweest en was echt een hork.. helemaal geen begrip en super chagrijnig. . toch maar naar de fertiliteits poli  want deze man gaat mij niet verder helpen
 
Ik zou vandaag ongeveer ongesteld worden maar ik kan er ook totaal naast zitten dus ff afwachten. Tot nu toe nml nog niets.

Wat vervelend dat de huisarts je niet serieus neemt. Wanneer ga je naar de fertiliteits poli gebruiker187888?
 
Ook ik heb mijn naam veranderd. .. kan nu alleen het nr wat ik eerst had niet meer zien. Anyway, diegene met een meisje van 21 maanden en ronde 7 :)

@187888: hmpfff wat een hork zeg... vertrouw op je gevoel en wat jij denkt wat je lichaam je verteld. Als je idd het gevoel hebt dat er iets niet goed zit. Heb je aleen afafspraak gemaakt bij de poli?

@mamavan1j: spannend!!! Heb je getest?

Voor de rest allemaal een fijn weekend gewenst!
 
Jaaa... vanochtend getest. Negatief. Had ik ook wel verwacht eigenlijk. Maar dit was ronde 1, dus gewoon even afwachten wanneer ik ongesteld wordt en dan op naar de volgende ronde. Ga ovulatie testen halen voor de volgende ronde zodat ik een beetje weet wanneer ik mijn ovulatie heb.

Hoe gaat het met de anderen?
 
@mamavan1j: jammer van de negatieve test... Op naar de volgende ronde!!! Vooral fijn blijven oefenen :)  ovutesten zijn via internet goedkoper dan in de winkel. Heb zelf sinds een maand die van CB. 22/8 kijken of ze hun werk hebben gedaan ;)
 
Hoi dames..

Mijn man en ik zijn ook "begonnen" voor de 2e!

Onze dochter is nu 20 maanden en wij vinden het wel tijd voor een broertje of zusje!

Helaas loopt mijn cyclus erg raar! Bij de eerste keurige cyclus gehad en na 2e ronde zwanger..  Nu 2 juli eerste dag (na het stoppen van de pil) ... nu nog steeds geen menstruatie en al wel 5 negatieve testen

<span style="line-height: 1.5;">Nu denk ik een dag of 10 geleden de eisprong gehad te hebben. (Helaas exacte dag vergeten)  deze week maar weet testen wanneer menstruatie uitblijft. </span>

Iedereen succes en toch ook wel veel plezier.. toch een spannende tijd!

 
Terug
Bovenaan