Wie gaat er ook voor een kindje in augustus 2007???

A

Anoniem

Guest
Yes, ik heb eindelijk mijn duveltjes gekregen!!!  Dat betekent dat ons klusprogramma nu echt serieus wordt..! Wie doet er mee voor een augustus-2007-beebje???

Liefs Esther en de prinsesjes

Hey,

Wij gaan starten in januari dus we gaan voor een September 2007, als het allemaal een beetje wil lukken.
groetjes an

wij zijn al begonnen dus ik doe zeker mee!!!!  , in augustus een kindje klinkt heeel goed ja!

succes verder!

groetjes

Ik,ik,ik!!!
Ik hoop het in ieder geval. We zijn hard aan het klussen dus je weet maar nooit. We zijn pas in ronde drie dus durf nog niet te hopen. Het zou snel zijn maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Een klein wondertje in mijn armen in augustus lijkt me super

groetjes mo

An, dus jullie hebben eindelijk knopen doorgehakt???

Marenmor, ja leuk he, dan kunnen we over het algemeen altijd lekker buiten zitten op de kinderverjaardag!!

Mo123, Dariënne was in 1 ronde raak, Yashyra in de 2e ronde na mijn miskraam en mijn miskraam was het resutltaat van de zwangerschap die was ontstaan na het vergeten van welgeteld 1 pil..!! Hopen mag dus altijd!!

Dariënne is nu bijna tweeënhalf en Yashyra is overmorgen twee maanden, zijn er nog meer mama's die al oudere kindjes hebben??

Liefs Esther en de prinsesjes

Hey,

Ja wij hebben knopen doorgehakt en we gaan er voor. Me man wilde deze maand al wel beginnen maar dat doen we maar niet voor de zekerheid, ik wil niet met een dikke buik afstuderen dan wacht ik liever nog eventjes.
groetjes an

hallo,
ik ben uitgerekent op 14 juli ong dus net geen augustus of ik moet 2 weken te laat zijn dan kom ik in de buurt

mvg

Augustus zou natuurlijk super zijn!!

Ik hoop het, ik hou jullie natuurlijk op de hoogte!!

Liesf Jessy

Terug
Bovenaan