Wie gaat er ook voor een kindje in augustus 2007???

Hallo meiden!!
Wij gaan zeker voor een beebje in augustus!! hahah hoop hoop..;-)
Alleen zal ik dan wel met een buik(je) trouwen want we gaan in juni (2007) trouwen maar zijn al van april bezig dus maakt ons helemaal niet uit!!! iemand toevallig ervaring mee? trouwen met dikke buik?? is wel lastig plannen dan hoor zo'n bruiloft....als je iedere maand hoopt zwanger te worden.....maar het is gelukt gelukkig! (de bruiloft dan he...)
Liefs ikke

hoi niekje,

ben getrouwd toen ik 6 maanden zwanger was. was super, alleen wel slim op op tijd voor kleding te gaan kijken.
Ik wilde wel echte trouw kleding, maar kon niet echt slagen, en er was te weinig tijd om iets te laten maken...
verder vond ik het heeel bijzonder om zwanger te trouwen, baby schopte tijden officiele gebeuren en dat maakte het helemaal mooi vond ik..

succes met voorbereiden!!!
groetjes missC

He hoi allemaal

Ik doe ook mee.Ik heb 3 week geleden mijn 3e miskraam gehad.

hoi meiden

ik ga ook voor aug als ik nu zwanger zou zijn dat weet ik pas de 16e dan zou ik 25 aug uit zijn gerekend en voor mijn vierde kindje
ik hoop dat het nu gelukt is na 8 pogingen
dus wie weet

groetjes

Hoihoi,

ik ga ook (heel graag) voor een augustuskindje. Mijn NOD is 10 december. Dus ik moet nog even wachten tot het weekend.
Ik voel van alles of...toch weer niet??
Het is voor mij de 1e ronde dus...3e kindje

Ik houd jullie op de hoogte

Als het niet zo is ga ik ook weer gerust voor een septemberkindje enz enz

Hallo Allemaal!

Hier is er een augustus beebje op komst!!! Afgelopen wekkend getest en twee keer een duidelijke positieve test gehad na twee negatieve test eerder vorige week!!! Kan het eigenlijk nog niet helemaal geloven!! Als alles goed gaat komt ons prutske rond 09/08/2007!!!

Ik duim voor iedereen!!!

Liefs Kim

Hoi Meiden,

heb net de test gedaan.
Kon echt niet meer wachten...
En wat denken jullie: een vette +.
Dus ik ben zwanger!!
Ohhh , ik ben zo gelukkig.
Als alles meezit ben ik rond 19 augustus uitgerekend.
Ik houd jullie op de hoogte,

Liefs Nakomertje X
Dank aan iedereen die heeft meegeleefd en *** heeft gestuurd.

p.s. hoe gaat dat nu? Moet ik nu automatisch verhuizen naar een ander forum?? En gaan jullie dan mee als alles goed gaat?? Laat het me horen!!

quote: nakomertje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-12-2006 19:33:31'));

Hoi Meiden,

heb net de test gedaan.
Kon echt niet meer wachten...
En wat denken jullie: een vette .
Dus ik ben zwanger!!
Ohhh , ik ben zo gelukkig.
Als alles meezit ben ik rond 19 augustus uitgerekend.
Ik houd jullie op de hoogte,

Liefs Nakomertje X
Dank aan iedereen die heeft meegeleefd en *** heeft gestuurd.

p.s. hoe gaat dat nu? Moet ik nu automatisch verhuizen naar een ander forum?? En gaan jullie dan mee als alles goed gaat?? Laat het me horen!!

Hoi,

Van harte meid ga er lekker van genieten nu wij nog.

Veel liefs Fruit Girl

Terug
Bovenaan