Wie gaat er ook voor een kindje in augustus 2007???

Niekje78, ik ben getrouwd toen ik 28 weken en 4 dagen zwanger was van Yashyra! Mooi, mooi, mooi....... Was voor mij een wens die in vervulling ging! En het was best goed te doen hoor, fysiek!

Ik heb net mijn klusperiode achter de rug en moet gaan afwachten........ Rare vraag misschien, maar heeft iemand weleens direct na 'de gouden rit' gevoeld dat het raak was?? Dat heb ik weleens gehoord namelijk.......... En ik voel me sinds een dag of drie echt heel raar! Niet echt uit te drukken.. En nog een vreemd detail.. Lach me niet uit want het is gewoon gek van mij, maar ik heb eergisteren een zwangerschapstest gedaan -> kats negatief.. Ik heb MatCare dus wilde zeker weten dat die test geen schaduwlijntje achterliet enz, want dat had ik weleens gehoord.. Was niet het geval, echt maar 1 lijntje te zien hoe je het ding ook in het licht hield.. Mooi, weet ik dat ook weer.... Maar nu ik me zo raar voelde, dacht ik laat ik nog eens een test doen (slaat in principe nergens op want ik heb OF gister of maar net een paar dagen eerder mijn ei gehad) maar daar staat dus wel degelijk een tweede lijntje op!! Megadun, maar wel degelijk aanwezig! Die stond er eergister niet na het testen....... Ik denk dat ik spoken begin te zien ofzo...... Als iemand hier ook maar een zinnig woord over te zeggen heeft, hoor ik het graag!!

Liefs Esther

Hoi Esther ik heb er geen ervaring mee met Matcare zwangerschapstesten maar ben wel heel benieuwd want ik heb ze ook gekocht en ik wil er wel vanuit kunnen gaan dat die dingen de waarheid vertellen anders weet ik helemaal niet meer waar ik vanuit moet gaan.

Maar nu je het zo zegt, ik heb wel een rare ervaring met de ovulatietesten van Matcare.

Volgens de tabel op de bijsluiter moest ik op de 10e dag na het begin van m'n  ongi beginnen met de ovulatietesten. Direct op die 10e dag kreeg ik een heeeeeeeel klein dun 2e streepje links van de streep die aangeeft of de test wel gewerkt heeft. Ik dacht even: maar goed dat ik nu al begonnen ben met testen (ondanks dat ik dacht dat mn eisprong echt  halverwege mn cyclus zat), want wie weet is dit een vroege eisprong!Alleen op de bijsluiter stond wel duidelijk dat een heel dun streepje nog een "negatief" was. Dus ik verwachtte op dag 11 (de tweede dag dat ik ovulatietest gebruikte) een dikker streepje. Maar nee!! Helemaal niets meer!! En ook dag 12 en 13 helemaal niets!! (Ook geen schaduw of iets wat erop leek) Gisteren (dag 13) voelde ik wel iets wat leek op een eisprong (krampen/steken rechts onderin) maar aan het einde van de middag dus nog steeds nog geen heel dun streepje te zien. Ik snapte er niets meer van. Ik dacht: sh*t, wie weet heb ik m'n eisprong nog vóór dag 10 gehad, dat dat hele dunne streepje op dag 10 een "restje" was.

Maar nu jij dit vertelt begin ik wel heel erg te twijfelen aan Matcare!!!

Ben benieuwd naar andere reacties!!

quote: Olivia24 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-12-2006 14:36:08'));

Hoi Esther ik heb er geen ervaring mee met Matcare zwangerschapstesten maar ben wel heel benieuwd want ik heb ze ook gekocht en ik wil er wel vanuit kunnen gaan dat die dingen de waarheid vertellen anders weet ik helemaal niet meer waar ik vanuit moet gaan.

Maar nu je het zo zegt, ik heb wel een rare ervaring met de ovulatietesten van Matcare.

Volgens de tabel op de bijsluiter moest ik op de 10e dag na het begin van m'n  ongi beginnen met de ovulatietesten. Direct op die 10e dag kreeg ik een heeeeeeeel klein dun 2e streepje links van de streep die aangeeft of de test wel gewerkt heeft. Ik dacht even: maar goed dat ik nu al begonnen ben met testen (ondanks dat ik dacht dat mn eisprong echt  halverwege mn cyclus zat), want wie weet is dit een vroege eisprong!Alleen op de bijsluiter stond wel duidelijk dat een heel dun streepje nog een "negatief" was. Dus ik verwachtte op dag 11 (de tweede dag dat ik ovulatietest gebruikte) een dikker streepje. Maar nee!! Helemaal niets meer!! En ook dag 12 en 13 helemaal niets!! (Ook geen schaduw of iets wat erop leek) Gisteren (dag 13) voelde ik wel iets wat leek op een eisprong (krampen/steken rechts onderin) maar aan het einde van de middag dus nog steeds nog geen heel dun streepje te zien. Ik snapte er niets meer van. Ik dacht: sh*t, wie weet heb ik m'n eisprong nog vóór dag 10 gehad, dat dat hele dunne streepje op dag 10 een "restje" was.

Maar nu jij dit vertelt begin ik wel heel erg te twijfelen aan Matcare!!!

Ben benieuwd naar andere reacties!!

Ik heb een beetje research gedaan naar de betrouwbaarheid, en het schijnt toch echt dat MatCare hele goede en gevoelige tests heeft....... Ik ga er dus maar vanuit dat het resultaat gaat kloppen als ik straks rond mijn NOD ga testen, maar ik ben stiekem wel heel blij dat ik toevallig nog een digitale ClearBlue van 'tijdperk Yashyra' heb liggen....... Hihi die is toch nog niet over de datum!!

Liefs Esther en de prinsesjes

Terug
Bovenaan