wie gaat er voor de derde???

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Leuk jullie berichtjes te lezen!!!
Ik ben al heel lang aan het nadenken over het krijgen van de derde, heb al twee zoontjes.
Wie van jullie is er ook aan het proberen voor de derde en hoe oud zijn jullie kindjes? Die van mij zijn 1 en 3 jaar oud. Het kriebelt echt bij mij. Moet er de hele dag aan denken.
Ik wil eigenlijk nog even wachten met zwanger worden omdat het me zo zwaar lijkt met twee peuters maar mijn gevoel krijgt steeds meer de overhand! hihi
Hoe zit dat bij jullie??
Liefs Fem

Hoi Femmie

Wij zijn ook druk aan het klussen voor een derde. De oudste is 4 en de jongste is 21 maanden. Ben in maart gestopt met de pil maar tot dusver nog niks. Wij hebben altijd gezegd dat ons wens 3 kinderen zou zijn. Ik vind het nu ook best druk hoor met 2   kids vooral als ze ruzie maken dan denk ik wel eens zou ik er wel aan beginnen een derde, maar ik zeg altijd 1 meer of minder maakt niks het word er op den duurder alleen maar gezelliger. Nu dat we bezig zijn merk ik wel dat ik het steeds meer wil en dat het toch iedere maand een kleine telleurstelling is als het niet gelukt is.

Liefs Sharine

Ps heel veel succes voor een derde.

Ja idd heel druk maar wel super gezellig!!!
Ik ben zo benieud hoe dat zal zijn met drie, jouw kindjes zijn al wel iets ouder dan mijn mannetjes...heb jij ook jongetjes of juist meisjes??
Ik ben ook zo benieuwd hoe mij gezin zal zijn met een meisje erbij, dat is echt geen reden voor de derde hoor. Geloof me! ik ga er al lang van uit dat ik een jongens gezin ga groot brengen en me echt in het voetbal zal moeten interesseren want ik ontkom er vast niet aan!! Haha
Maar  heel stiekem zou ik een meisje wel heel bijzonder vinden.
Ben zo gek op mijn meisjes naam, die kom ik maar niet kwijt!!!

ik ben echt benieuwd hoor, ook naar jouw zwangerschap met twee kleintjes.
Hoe je dat beleeft.
Duurde het bij je andere kindjes lang om zwanger te worden of wordt het echt steeds moeilijker?
Succes liefs Fem

Ook wij zijn bezig voor een derde kindje, vanaf mei.
We hebben   2 meiden (4,5 en bijna 3), en willen graag een derde kindje om ons gezinnetje compleet te maken. Jongen of meisje maakt ons niet uit, mijn man hoopt op een jongetje, ik iets meer op meisje (lijkt me gezellig, 3 zussen). Zelf heb ik alleen een broertje. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat het gezond is.
Op  onze oudste hebben we drie jaar gewacht, uiteindelijk met clomid zwanger geraakt. Van de tweede was ik na 3 maanden spontaan zwanger, vandaar ook het kleine leeftijdsverschil. Het eerste jaar was best heftig, vooral omdat de jongste vaak ziek was. Nu gaat het gelukkig beter met haar, dus we zijn er nu weer helemaal klaar voor.
Van de huisarts mogen we in september weer een verwijskaart voor de gynaecoloog halen, maar we denken nog even na of we weer de medische molen in willen.

groetjes Melanie

hallo!

Wij zijn nu ook voor een derde kindje gegaan. We hebben een zoon van net 5 jaar en een dochter van dikke 2,5 jaar. We zitten in ronde 1 en tellen af naar de nod....
Het lijkt me ook geweldig om een derde kindje te mogen krijgen. Ook spannend weer, maar oh zo leuk en gezellig! Natuurlijk ook zwaar lijkt me. Maar dat hoort erbij denk ik
Leuk om hier een beetje te kletsen over de spannende tijd om ervoor te gaan en ook hoe het zal zijn als we ooit een derde kindje mogen verwachten, als het allemaal lukt natuurlijk!

Liefs Mup01

Hoi Mup en Melanie,
Leuk om vrouwen te spreken in t zelfde schuitje......je hoort zo vaak je hebt toch twee gezonde kinderen waar begin je aan...rrr

Ja idd ook weer super spannend!!!!
Wij zijn dus nog niet begonnen met klussen maar ik kan echt niet wachten, het leeftijdsverschil tussen jullie jongste kindje en  jullie toekomstige baby is beter dan het kleine leeftijdsverschil bij mij.
Mijn zoontje van 15 mnd zou precies 2 zijn als ik nu zwanger zou zijn.
Dat is precies het zelfde leeftijdsverschil als tussen mijn jongens, ik wil nu wat meer speling. Ik merk  wel dat ik voor mijn gevoel nu wel zwanger zou willen zijn, gek is dat he. Mijn vertand zegt:  NEE.
Maar goed in januari gaan we beginnen en het was bij mij al twee keer in een keer raak dus......ik heb goede hoop.

Melanie dat was wel een verassing voor je destijds dat je spontaan zwanger raakte, wat zal je trots zijn geweest op je lijf. Al snap ik dat je echt even moet slikken met twee hele kleintjes.
ik hoop voor je dat je nu ook zo snel zwanger zal raken, je hebt in iedergeval het vertrouwen dat je lijf het kan.

Succes!!!!!!
Liefs Fem

Hallo Allemaal,

Wij zijn ook bezig voor de derde.
We hebben al een meisje van bijna 4 jaar en
een zoontje van bijna 3 jaar.
Ook mij lijkt het druk, maar nu heb ik het ook druk.
En inderdaad 1 meer of minder maakt dan naar
mijn idee ook niet uit.
En dan zijn de twee oudste al weer groter.
We zitten in ronde twee. Net RD gehad.

Nou spannend hoor.
Ik wens iedereen succes met het klussen!

Doeg smaartje

hai!

Femmie, wat spannend allemaal zeg! En wow wat een mazzel alletwee de keren in rond 1 raak! Bij mijn zoon duurde het een klein half jaartje en bij mijn dochter ook de eerste maand raak... 1 keertje 4 dagen voor mijn nod zonder gevreeen... en tadaa, daar was ze in aankomst! Nog maar een paar maandjes wachten en dan gaan jullie er dus ook voor!

Maartje, welke ronde zit jij nu? Wanneer is je nod?

Ik heb hem vrijdag. Heb gisteren al stiekum een testje gedaan, helaas negatief! Dus ga ervanuit dat we vrolijk doorgaan naar ronde 2! Maar ik hou jullie op de hoogte hoor! Wel voel ik me anders dan anders, maar dat kan natuurlijk ook komen door het "ont-spiralen" en dat ik het misschien wel graag wil....    We wachten dus rustig af!

Zondag waren we op kraamvisite bij een kennis van ons... oww wat een klein lief ventje..... *zwijmel* Mijn zoon en dochter vonden het ook helemaal geweldig! Zoo schattig en aandoenelijk om die twee met dat babietje te zien
Schrijven jullie hier al lang? Ik heb me hier pas aangemeld.....

Ik ga maar eens verder

liefs!

Terug
Bovenaan