wie gaat er voor de derde???

Gezellig joh dat we met zo veel zijn!!!!

Ik weet ook best dat het allemaal heel druk gaat zijn, die van mij zijn immers pas 3 en 1 maar ik kan gewoon niet wachten....Vier lijkt me later ook super maar ik denk als ik er 4 zo kort op elkaar zou hebben dat ik het echt niet meer ga trekken....pfff en voor ons financieel en dus praktisch ook niet haalbaar.

Mijn oudste, Julian is 4 wanneer ik zwanger zou moeten zijn dus dat is al een zorg minder maar idd dat plannen dat lijkt me wel moeilijk. Ik vind het nu al heftig om de deur uit te komen, op een een of andere manier haalt Julian altijd wel wat uit als ik alles bij elkaar raap wat mee moet en voordat ze eens gewassen en gestreken bij de deur staan. Daarom ben ik nu ook bezig met zelfstandig worden, het duurt even maar dan heb ik straks ook wat. Die van mij blijft roepen DAT KAN IK NIET!!!

Ik ben juf (twee en een halve dag id week)en wil een goede school voor mijn kindjes zoeken maar ik kijk toch stiekem ook heel praktisch hoor want nu zit Julian op de PSZ en ik moet er steeds met de auto naar toe, de school moet wel op loopafstand zijn want ik wil mijn jongste (valentijn van 1) en een evt baby wel in bed kunnen laten liggen, de scholen hier zijn elke dag  al om 14.15 uur uit. Dus ik heb dan nog wel de hele middag samen met de kindjes. Lijkt me al een verademing als ze alleen buiten kunnen spelen.

Even benieuwd, hoe heten jullie kleintjes.....altijd leuk om te weten.
Ik ben al aan het bedenken hoe ik een evt volgende jongetje wil gaan noemen, een meisjes naam heb ik natuurlijk al jaren (die zou ik nu wel eindelijk eens gaan gebruiken).
Hebben jullie nog tips voor namen die bij mijn kleintjes passen???

Maar goed ik heb er gewoon super veel zin in en kan niet wachten tot januari wanneer ik ook (van mezelf mag)...hihi
Mijn zus wil ook graag begin dit jaar beginnen om zwanger te worden dat lijkt me echt super met mijn zus zwanger zijn!!!!!

He Wilma hou ons op de hoogte hoe je de zwangerschap, ik ben benieuwd hoe je de zwangerschap ervaart. En natuurlijk GEFELICITEERD!!
Liefs Fem

Hoi Femmie,
Wat gezellig, kom er bij.
Dit tropic is al een beetje
in de vergetenheid terrecht
gekomen.
De meeste meiden die voor
een derde gaan ziiten op,
tweede ronde, derde kindje.
Gezellig daar joh.
Kom er ook bij zou ik zeggen.
Spreek je later.
doeg smaartje

Goeiemorgen, ik ben nog niet helemaal
wakker geloof ik.
Je zat hier al, haha.
Sorry hoor.
doeg smaartje

Ha die Smaartje

Toch bedankt voor de tip!
Ik kom gezellig naar t andere onderwerp over...
Liefs Fem

Terug
Bovenaan