Wie gebruikt er nog een fopspeen

Hi dames,
Onze Lynn krijgt ook nog de fiep, soms omdat ze het nodig heeft, en soms omdat wij dat makkelijk vinden, dan is ze even stil( niet dat ze veel huilt ofzo hoor).
's Nachts krijgt ze hem bijna nooit, kan ze heel goed zonder. En overdag als ze naar bed gaat ook niet altijd.
We zien wel hoe lang ze er mee doet.
X

hoi hoi,

Wij gebruiken hier ook alleen de speen als hij gaat slapen of overdags als hij een beetje moe en hagerig is.
Verders stop ik hem wel eens in zijn mond en dan duwt hij hem er gelijk weer uit.
Hij vind het alleen lekker om te tutten (lees...indommelen) dus das wel mooi.

Groetjes Pamela mv Stephan

Meike kokhalst van een speen, speelt wel met die van haar zus. Isa is drie en heeft een speen in bed. Alle goeie voornemens wat betreft de speen zijn overboord. We bouwen het heel langzaam af want op het één op andere moment speen weg werkte echt niet en dit wel. Ik vind haar echt wel te oud voor een speen maar twee spokers in de nacht is mij te gortig..........

Meike heeft niks wat haar in slaap brengt alleen haar eigen ´gezang ´ van een paar minuten... en als het echt dramatisch is dan in de wipstoel schommelen dan is ze ook zo vertrokken (ja, ook soms s ´nachts ja, een andere methode helpt niet helaas).

Groet Renske

Dean heeft geen speentje, maar wel z'n duimpje. En dat vindt 'ie heerlijk.

Groetjes,
Nelly.

Delano heeft nooit een speen gehad.
Hij sabbelt op zijn duimpje.
Lastig om af te leren maar het staat wel schattig.
Groetjes Tanja

hoi hoi,

Jaimey heeft 3 maanden een speen gehad, daarna spuugde hij ze uit en hoefde hij ze niet meer.
Hij duimt ook niet.
Scheelt weer met afleren.

gr kaat

Hier ook bij het slapen, en als we weggaan en hij wordt jengelig.
Liefs NElleke

Tess heeft nooit een speen gewild en ze duimt ook niet. Nick heeft ook nooit een speen gehad.

Groetjes sandra

Terug
Bovenaan