Wie geeft er nog borstvoeding....

A

Anoniem

Guest
en heeft er ng een mooie foto van die ze met ons wilt delen?

Hier twee foto's van mij met Stijn:

Groetjes van Marloes

Mooi hoor! Je kent mijn situatie: ik geef geen bv meer omdat dat echt niet meer met mijn werk te combineren was, anders zou ik het nog graag gedaan hebben nu. Ik vond het zo mooi om te doen.

Je bent echt afgevallen he Marloes!!

Hoi Marloes,

ik heb Marissa totdat ze 6 maanden en 1 week was volledige borstvoeding gegeven. Toen ging het eigenlijk niet meer. Ik ben toen af gaan bouwen maar 's ochtends de eerste voeding krijgt Marissa nog steeds uit de borst. Ik vind dat ook wel heel erg fijn om te doen. Het is toch een gezellig en vooral gezond moment van de dag. Marissa is nu 7,5 maand. Helaas heb ik geen recente foto.

groetjes

Linda

Hoi. Jesse is nu 9,5 maand en krijgt nog 1 x bv van me. Ik heb tot 6 maanden volledig gegeven, daarna 3 x per dag. Na 8 maanden ben ik alleen 's morgens en 's avonds gaan geven (andere baan dus kon ik niet meer naar huis om te voeden overdag).. Nu heb ik sinds een anderhalveweek de ochtendvoeding ook laten vallen (en pardoes slaapt hij al door, tot HEEL GROOT genoegen van mama ).. De voeding voor het slapengaan krijgt ie nog steeds en dat hoop ik ook nog lang vol te houden..
Gr. Anne-Marie

Mooie foto Marloes!
En goed dat jullie allemaal zo lang borstvoeding geven of hebben gegeven.

groetjes Mariska

ps helaas ging het na 3 weken al niet meer.

Ik geef ook nog borstvoeding!
De fles vind Birgit helemaal niets, alleen als het haar een keer uit komt.
Ik heb geen foto's, Birgit voedt ik altijd boven op de slaapkamer lekker op bed.. Als ik het beneden doe dan trekt ze mijn tepel eraf, want ze wil ALLES in de gaten houden en draait haar hoofd dan onrustig alle kanten op zegmaar :-S

Ik weet niet hoelang ik nog door ga, Birgit is niet de makkelijkste dus dat wordt pas ooit als ze uit een beker gaat drinken EN doorslaapt, en tot die tijd vind ik dit het makkelijkst!
(ben stiekum ook een beetje trots dat ik door alle omstandigheden nog steeds zelf voedt.)

Evelien

Hoi Marloes

Ja ik doe het ook al ruim 10 maanden, maar sinds 9 maanden nog maar 2 keer per dag. Ik had het zooo gehad met kolven... Wilde geen moeilijke constructies doen met pauzes opofferen ofzo...
Maar heerlijk om het nog te kunnen, ondanks de steeds meer kritische blikken en opmerkingen, heb jij die ook?
Laatste is dat iemand beweerde dat mijn relatie er aan ten onder kon gaan omdat borstvoeding mijn sexdrive zou tegenwerken....
Maar Nola wil nog graag en ik zie wel wanneer ik stop.

Terug
Bovenaan