Wie geeft er nog borstvoeding....

heb alleen geen recente foto's, maar mooi die van jou...

Hoi Karen,

ik krijg gelukkig niet zoveel commentaar meer. De meeste mensen weten nu wel dat ik me daar toch niets meer van aantrek. Vandaag zei de huisarts dat langer dan een jaar voeden onzin is en enorm achterhaald, maar ik wil nog lang niet stoppen en ga dus ook gewoon vrolijk door met voeden. We zien wel wanneer we ermee ophouden. Vast wel ergens tussen nu en tot hij op kamers gaat !!!

Groetjes van marloes

Ik heb helaas maar 7 weken kunnen doen, maar wil zeggen tegen iedereen die het nu nog geeft TOPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En Marloes, JEZUS WAT BEN JIJ AFGEVALLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je ziet er top uit meid!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi Marloes,
Ik geef ook nog steeds borstvoeding, mijn dochter is van 22 juni 2007. Dus ook al ruim 10 maanden.
Wordt Stijn nog vaak wakker 's nachts? Danielle is de laatste weken weer vaak 1x wakker 's nachts dan geef ik bv en slaapt ze gelukkig wel weer snel, dus ik vind het ook wel makkelijk. Het nadeel is wel dat als ze eens bij oma slaapt en ze wordt s' nachts wakker dat ze dan niet wil slapen, ze weigert namelijk de fles, dus dat is wel lastig.

Groetjes van Sonja, (ik zal nog even een foto zoeken)

Hoi,

Stijn heeft exact een nacht in zijn leventje doorgeslapen van tien tot zeven en komt verder nog geregeld. Dat varieert van en keer tot van de week zes keer op een nacht.

Groetjes van Marloes

He meiden

Toppieeeeeeeee jullie houden het echt super lang vol dat verdiend een dikke .
Ik heb helaas bij 7 maanden moeten afhaken (ben ik wel trots op hoor, alleen denk nog vaak aan die mooie momenten terug)

Hou het nog maar lekker lang vol, het is zooooooo mooi.

X Naomi X

Dank je wel Naomi,

ik ben er ook zo blij mee dat het me eindelijk gegeven is om lekker lang door te gaan met bv geven. En ik wil nog lang niet stoppen!!!

Groetjes van Marloes

quote: mamatorist reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-04-2008 20:33:31'));

Hoi Karen,

ik krijg gelukkig niet zoveel commentaar meer. De meeste mensen weten nu wel dat ik me daar toch niets meer van aantrek. Vandaag zei de huisarts dat langer dan een jaar voeden onzin is en enorm achterhaald, maar ik wil nog lang niet stoppen en ga dus ook gewoon vrolijk door met voeden. We zien wel wanneer we ermee ophouden. Vast wel ergens tussen nu en tot hij op kamers gaat !!!

Wat stom dat die huisarts dat zegt! de wereld gezondheid organisatie adviseerd zelf 2 jaar! Irritant he die opmerkingen: geef je NOG STEEDS bv?
Laat al die bemoeizuchtige mensen zich eens met zichzelf bezig gaan houden en niet zo snel oordelen    :)

nou doegie Evelien

Terug
Bovenaan