Wie geeft er nog borstvoeding....

Hoi,
ik bemoei me er even mee van het najaarsforum
Onze kleine meid is ruim een half jaar, en krijgt nog borstvoeding.
Wta ik even wilde zeggen, is dat ik best ook positieve reacties krijg. Mensen zeggen inderdaad "geef je nog steeds b.v." of "ga je nog lang door met b.v.". Maar best vaak is dit vanuit een positieve invalshoek, vind ik leuk!
Van de week nog op 't werk, stond ik m'n kolf af te wassen. Vroeg een mannelijke collega (één van de weinigen overigens, werk voornl. met vrouwen) hoe lang ik nog doorging. Ik zei dat ik het nog niet weet, maar nu geen reden zie om te stoppen. Zei hij: "en je hebt een hele goeie reden om door te gaan!" als in: borstvoeding is goed voor baby's. Leuk he! Is een hele mannelijke man, die zelf niet eens kinderen heeft.
Wilde ik toch even delen.

groeten
Mandarijn

Hoihoi,

fijna hoor marloes dt het nog steeds zo goed gaat. Levi heeft tot 9 1/2 maand bv gehad omdat ik moest stoppen ivm operatie. Aande ene kant vond ik het echt jammer maar aan de andere kant ook weer fijn dat ook eens imeand anders Levi drinken kan geven. Hij zit nu op 3 flesvoedingen dus dat is ook niet meet zo heel veel.

Geniet er fijn van.

groetjes chimene

Hoi allemaal,

Helaas moest ik na drie maanden stoppen met BV (ik moest mijn medicatie weer gaan gebruiken omdat ik anders niet goed functioneerde), maar wat heb ik een heerlijke herinneringen aan die drie maanden.

Tja, wat moet je met al die 'rare' opmerkingen..... Ik zou zeggen: "Niks van aantrekken!" Jullie verdienen van mij allemaal een: !!!!!

Groetjes, Karin

Ik moest na 3 weken al afhaken... Vond het moeilijk maar het ging gewoon niet.
Kyra kon wel aan de borst maar dat konden mijn borsten niet aan dus moest afkolven, dat vergde zo veel energie dat ik snel besloot over te gaan op kv.

Marloes..... Jeetje ik had je bijna niet herkend zeg..
Bv geven is zeker ergens goed voor ;-) (lees: je ziet er erg goed uit!!!)

Groetjes,

Frieda

Hoi,
Ik denk altijd maar zo;  Goed van diegene die het zo lang volhouden en er plezier aan beleven..
Ik heb deze keer helemaal geen bv gegeven, en heb er nog geen seconde spijt van gehad.
Dus lekker als het wel goed gaat, en jullie je er goed bijvoelen toch?
Ik neem aan dat je het voorjezelf/je kind doet, en dat de mening van anderen niets uitmaakt toch?
Dat heeft mij nl ook nooit iets uitgemaakt.
Fijn doorgaan dames!!
Suc-6..Gr Rina

Hallo,

helaas heb ik Dylano nooit echt BV kunnen geven. Hij kon mijn tepel niet pakken, en hebben er werkelijk alles aan gedaan, maar tevergeefs.
Toen ben ik dus gelijk de 1e dag al begonnen met alkolven, en dat ging wel goed!
De dagen erna hebben we hem tuurlijk nog proberen aan te leggen, maar het ging gwn niet.
Ik heb 1,5mnd afgekolfd. Totdat ik borstonsteking kreeg. Toen had ik het helemaal gehad met het kolven, want jeetje zeg... Wat kun je daar ziek van worden
Stiekem ben ik wel een beetje jaloers op degene die nog BV geven, maar aan de andere kant ook weer niet, want ik heb er alles aan gedaan dus..

Groetjes Debby.

quote: kaatje40 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-04-2008 21:14:05'));

Hoi allemaal,

Helaas moest ik na drie maanden stoppen met BV (ik moest mijn medicatie weer gaan gebruiken omdat ik anders niet goed functioneerde), maar wat heb ik een heerlijke herinneringen aan die drie maanden.

Tja, wat moet je met al die 'rare' opmerkingen..... Ik zou zeggen: "Niks van aantrekken!" Jullie verdienen van mij allemaal een: !!!!!

Groetjes, Karin

Hoi Karin,

wat een supermooie foto zeg. Ik krijg er gewoon kippevel van als ik het zie. Wat een waardevolle herrinnering aan een hele mooie tijd!!!!

groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan