Wie geeft er nog borstvoeding?

A

Anoniem

Guest
Zoals de titel al zegt, wie geeft er nog borstvoeding. Ik ben hier eigenlijk wel nieuwsgierig naar. Ik geef momenteel alleen nog maar 's morgens en 's avonds borstvoeding en ben van plan om dat ook te gaan afbouwen. Hoe zit het met jullie?

Groetjes vlindertjes

Ik geef nog borstvoeding... eigenlijk wil ze alleen nog maar smorgens als ze net wakker is drinken verder duwt ze me weg....Dus zoals ik altijd al tegen mensen zei bouwt ze het vanzelf af en dat doet ze dus ook echt!!
Onze dochter is van 29 oktober dus ik geef al ruim 10 mnd BV een hele prestatie dus... al zeg ik het zelf!!

xxx

hoi
ik geef ook nog bv al 8 mnd nu ( ze is van 3 januari)
en ik geef het op verzoek ca 6 keer per dag.

ik durf niet te stoppen want mevrouw heeft nu moeite met flesjes, door doorkomende tandjes .
sinds 1 week drinkt ze ook bijna niks op het kdv.
maar haalt het weer in bij mij

dus ben nog heel blij dat ik bv kan geven, we genieten er samen nog veel van
had ik ook niet verwacht.

Ik heb mijn dochtertje borstvoeding gegeven tot dat ze 10,5 mnd was. Tijdens de vakantie, extreme hitte (zandstorm uit Afrika) hield de melk er mee op. Vind ik nog steeds erg jammer, anders had ik het nog graag bv gegeven!
Geniet er maar lekker van, zolang het kan!!

groetjes

Naomi (ruim 8 maanden)  krijgt nog 1 x per dag borstvoeding: 's morgens. Ik geniet er dan nog echt van. En vindt het reuze makkelijk en gezellig: als ze wakker wordt, haal ik haar bij me in bed en krijgt ze eten. Nog niks geen gemartel met pap maken op de vroege ochtend.
's Middags en 's avonds krijgt ze gewoon een fles Friso.

Wilmi

Ik geef ook nog steeds BV.
Hannah krijgt op verzoek nog ca 4 à 6 x per dag. Het aantal hangt af van of ze een late avond en/of een nachtvoeding wil.

Wat knap dat jullie ook allemaal nog steeds voeden en sommigen zelfs nog  4-6 x per dag. Ik ga waarschijnlijk de avondvoeding er ook af halen, wil wel eens wat meer vrijheid en ben dat kolven echt zat. Zijn jullie dat kolven ook zat?

hoi,

hier ook nog een borstvoedende moeder. Ik geef mn zoontje nog 3 tot4 x per dag de borst. Hij is altijd een flesweigeraar geweest, maar ik vind het nog heerlijk om te voeden. Het voelt zo vertrouwd en ik ben er trots op dat hij van mij groot wordt.
Ik hoop nog eentijd door te gaan met de borstvoeding, maar heb wel vaak het gevoel dat ik nog de enige ben in de wijde omgeving.

gr, bianca

Terug
Bovenaan