Wie geeft er nog borstvoeding?

ik geef aaron nu 10 maanden de borst. Dat was ik nog vergeten te melden.

test

test mislukt, ik probeer zo'n lilypie toe te voegen. Zelfs mn man (ict), zegt dat het te ingewikkeld is voor (huis)vrouwen. HAHAHHA

Kan iemand mij helpen??
gr, bianca

Erikjan is nu 10 maanden, en tot vorige week kreeg hij nog 1 x, maar de laatste tijd al niet meer van harte van zijn kant. Vorige week wilde hij eigenlijk helemaal niet meer, dus ben ik gestopt,wel jammer, maar ja hij wordt groter.

En over kolven: Verschrikkelijk!

Janine

Eerst even over zo'n banner:
In de link die je krijgt staan op een aantal plekken aanhalingstekens. Dit zijn echter dubbele dus "
Ik heb deze vervangen door enkele, dus '
Toen werkte het wel.
Ben geen it-er (m'n man wel trouwens), maar volgens m'n man wel minstens net zo'n 'nerd' als hij...ahum...valt best mee hoor...

Over het kolven:
Ik kolf nu nog 2x per werkdag. Maar hoop toch wel binnenkort naar 1x te gaan. Ben een beetje bang dat m'n borsten dat nog niet aankunnen, maar denk het over een paar weken ofzo toch maar es te gaan proberen. Ik kolf nu in eigen tijd en lever daar verlofuren voor in omdat anders m'n werkdagen zo lang worden (heb ook nog aardig veel reistijd).

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006)

Hallo,
Hier zijn we bij 10,5 maand gestopt met BV. De kleine meid had besloten dat ze nu ze zelf kan gaan staan, te groot is voor de borst. Dus helaas geen BV meer. Gelukkig niet al te veel problemen (stuwing e.d.)  gehad ondanks dat we nog op twee voedingen zaten.

Groeten, Petra

Nou, ik heb inmiddels de avondvoeding er ook af gehaald en voed nu dus alleen nog maar 's morgens. Ik kijk nu gewoon hoelang dat nog gaat, want is toch wel erg makkelijk. En dan hoef ik alleen te kolven als ik nachtdienst heb. Dus dat scheelt ook weer.

Ik heb Lukas gegeven tot hij acht maanden was. Hij begin gewoon echt de borst te weigeren, dus het afbouwen ging heel natuurlijk. Ik vond het heel leuk en fijn om te doen, maar ben wel zoooo blij dat ik van dat kolven af ben , ineens veel meer tijd!!!

Terug
Bovenaan